storing

  • 8 december 2011
  • 3 reacties
  • 9887 keer bekeken

Mijn interactieve tv lig er uit en ik krijg elke fout 300 aan gegeven


3 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Hallo Bouyelma,

Probeer dit stappenplan eens te doorlopen en kijk of het helpt.

http://kpn-customer.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/8056

geachte

dat heb ook gedaan maar zonder resultaat

GRT ben

Reputatie 4
Badge +1
In dat geval even de EB resetten helpt dat niet de klantenservice bellen

Uit het KPN ITV F300 stappenplan:

Voordat u de KPN Experia Box reset zet u de tv-ontvanger uit. Op de achter- of zijkant van de KPN Experia Box bevindt zich een resetknop. U kunt het modem resetten door deze knop (vaak verzonken en niet zichtbaar) 30 seconden  ingedrukt te houden. U kunt dit doen met een paperclip of pen. Hierna start het modem opnieuw op (dit kan tot 10 minuten duren). 

Let op: Met deze resetknop kunt u de instellingen van de KPN Experia Box terugzetten naar de fabrieksinstellingen. Dit kan het probleem oplossen maar kan er ook voor zorgen dat er meer problemen ontstaan. Dit houdt in dat alle instellingen die u ooit ingesteld hebt verloren gaan (bijvoorbeeld: beveiligingsinstellingen, draadloze instellingen en het delen van spelen en toepassingen). 

Bijvoorbeeld: Als u met de cd-rom van KPN het draadloze netwerk hebt ingesteld moet u na een reset dit opnieuw instellen. 

Wilt u eerst deskundig advies door 1 van onze medewerkers voordat u de reset uitvoert neem dan contact op met de Klantenservice via telefoonnummer 0900-0244 ( € 0,10 per minuut*). Onze medewerkers zijn dagelijks bereikbaar van 08.00 tot 22.00 uur. 

Of voer de bovenstaande stappen uit om de reset te voltooien.

*Plus eventueel de kosten voor het gebruik van uw mobiele telefoon. De kosten kunt u vinden op de website van uw mobiele aanbieder. 

Reageer