Vraag

Storing audio-signaal ontvanger

  • 24 December 2019
  • 6 reacties
  • 140 keer bekeken

TV ontvanger aangesloten via Jack/tulp stekker aangesloten op mijn versterker.

geluid stoort steeds erger, signaal over 1 kanaal later continue storing.

kabel vervangen, TV ontvanger gereset, TV ontvanger gewisseld, ingangen op versterker gewisseld

Storing blijft bestaan.

Via het forum geen duidelijk antwoord gevonden.

Wie kan mij helpen?

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board


6 reacties

kabel vervangen, TV ontvanger gereset, TV ontvanger gewisseld, ingangen op versterker gewisseld

Storing blijft bestaan.

Dan zou je zeggen dat de analoge audio out v.d. ontvanger defect is. Je zou nog een scart naar tulp kabel kunnen gebruiken/proberen.

Maar ik denk dat een KPN moderator de ontvanger hiervoor gewoon kan (en mag) omruilen.

Heb je daarvoor je gegevens al ingevuld in je forumprofiel?

O.K. ga ik doen. Dank je.

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Toin2 Je hebt in elk geval het nodige gedaan om het probleem te herleiden. Zou je de tip van Peter nog eens willen uitproberen? Daarna denken we verder: zou je dan inderdaad je gegevens in je Forum Profiel willen noteren? 

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Toin2 Ik was nog even nieuwsgierig naar de stand van zaken. Heb je de tip van Peter inmiddels uitgeprobeerd? 

Ik heb geen scartverloop uitgeprobeerd. Ik merk wel als ik de tv ontvanger reset en de software opnieuw installeer de zenders weer goed zijn. Reset wekelijks de tv ontvanger 😒 

Reputatie 7
Badge +20

Ik vind dat wel redelijk vaak, @Toin2 Is het geluid het enige dat problemen oplevert? Heb je meerdere ontvangers of maar één? Als je er meer hebt, wil je dat het serienummer van de ontvanger nog even in je Forum Profiel zetten? Ik kijk graag even mee. 

Reageer