Beantwoord

Storing beeld met terugkijken en live tv

  • 7 February 2019
  • 9 reacties
  • 104 keer bekeken

Dat is bij mij ook dat met terug kijken het beeld blijft hangen,ook als ik naar de gewone zenders kijk blijft het beeld even hangen.

Admin: eigen topic voor je aangemaakt
icon

Beste antwoord door nico-557 13 February 2019, 14:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Ik heb nog een paar maanden en loopt mijn contract af,als het nog niet opgelost is dat het beeld blijft hangen ga ik naar een andere provider.En bedankt voor u snelle reactie.
Reputatie 7
Badge +30
Ha @nico-557, wat vervelend! Ik begrijp goed dat je zowel met terugkijken als met live tv merkt dat het beeld blijft hangen? Heb je dit al langer of sinds kort? En heb je meerdere ontvangers waarbij je hier tegenaan loopt of is het er 'maar' één?

Wil je naast het beantwoorden van mijn vragen ook je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Ik help je er dan graag verder mee.
@Marcia_ ,

Ik heb mijn profiel bijgewerkt, het komt regelmatig voor dat het beeld op alle ontvangers even blijven hangen zowel met terug kijken als met tv kijken,maakt niet uit op wat voor zender het staat,de laatste tijd komt mijn opgenomen programma's soms ook niet in mijn opnamens te staan.
Reputatie 7
Badge +30
Dan heb ik nog wat aanvullende informatie nodig. Hoe zit het met je internet? Merk je daar ook problemen? Doe eens een bekabelde speedtest en plaats de resultaten eens hier als je wilt. Daarnaast ben ik benieuwd of je zaken als een splitter en/of DVS hebt aangesloten of dat de ontvangers rechtstreeks op de Experiabox aangesloten zijn. Als laatst ben ik benieuwd of je dit op bepaalde tijdstippen merkt, bijvoorbeeld als iedereen in huis bezig is met telefoons/tablets/laptops etc. of ook als alle apparatuur offline is en alleen de ontvanger aan staat.

@Marcia_


Ik zit rechtstreeks aangesloten op de Experiabox met de ontvangers,met internet heb ik geen problemen,tijdstip maakt niet uit is steeds verschillend,ik heb alleen de ontvanger aan en meer niet.
Alleen de Fec errors lopen bij mij wel hard op de laatste tijd.Alles is bij mij bekabeld aangesloten op de Experiabox,er zit dus geen apparatuur tussen.Gisteravond een programma opgenomen,stond er gisteravond in mijn opnamens ,vanmorgen niet meer.

PING

8
ms

JITTER

0
ms

DOWNLOAD

100,1
Mbps



UPLOAD

30,1
Mbps



KPN B.V.

[h4]Amsterdam DC2[/h4]

KPN

[h4]2a02:a44a:c821:1:80bb:5bba:ceac:8ca1[/h4]
Reputatie 7
Badge +30
Alles lijkt goed. Dan wil ik graag een monteur jouw kant op laten komen. Reageer je op mijn privébericht? Dan kunnen we een afspraak maken.
Reputatie 7
Badge +30
Bedankt voor je snelle reactie! Ik heb voor aankomende woensdag een monteur voor je aangevraagd. Laat je nog even weten wat eruit gekomen is?
@Marcia_ ,

Hallo Marcia,de monteur is geweest,hij laat mijn lijn monitoren,en wat ondemand en terug kijken betreft is een landelijke storing,daar wordt aan gewerkt.
Reputatie 7
Badge +30
Die landelijke storing is bij mij niet bekend, maar heel fijn dat de monteur je lijn laat monitoren! Hopelijk is het snel opgelost 🙂