Beantwoord

storing bekijken opnames

  • 13 June 2021
  • 5 reacties
  • 64 keer bekeken

Reputatie 1

Sinds een paar dagen heb ik een storing bij het bekijken van opnames.

Ineens stopt de opname. Soms springt deze een paar minuten verder en speelt de opname weer af.

Maar meestal springt de tv weer terug naar het opnamemenu. Als ik de opname dan opnieuw start begint deze weer van voor af aan.......heel lastig als je iets kijkt wat bijv. 2 uur duurt.

Ik heb het kastje al wel gereset. Het modem nog niey, dat doe ik na het voetballen 😉

Welke opties heb ik nog meer? En is dit een bekende storing? Ik kan niks terugvinden hierover.

icon

Beste antwoord door Crientjes 15 June 2021, 20:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Hi, ik heb sinds enkele dagen precies hetzelfde probleem. Heel vervelend als het terugkijken stopt en naar tv terugspringt. Weer helemaal vanaf het begin terugkijken en helaas gebeurd het daarna weer😢. Probeer een film terug te kijken en al 3 keer opnieuw moeten beginnen en ben afgehakt want na 1,5 uur kijken weer naar tv terug gesprongen. 😡

ik heb tv ontvanger ook gereset maar geen verschil.

Reputatie 1

@Kpn graag een oplossing!

Dit is echt waardeloos.

@kpn ter verduidelijking ik heb alleen de mogelijkheid voor ‘terugkijken’  in mijn abonnement want als ik ook ‘opnemen’  had dan zou ik hebben kunnen doorspoelen tot moment dat het programma/film terug sprong naar tv.  

Reputatie 1

@Madanneke Ik heb gisteren het modem van de stroom gehaald en opnieuw opgestart. Bij mij lijkt het probleem te zijn opgelost. Ik dacht ik tip je even :wink:

@Crientjes je bent mij voor! Ik heb maandag mijn modem van stroom gehaald en gisteravond   
4e poging gewaagd om de film terug te kijken. Enne ……het is gelukt! 🤪  bedankt voor je terugkoppeling!!!Â