Vraag

Storing bij afspelen opnamen 3025

• 12 oktober 2017
  • 7 reacties
  • 203 keer bekeken

Als ik een opgenomen aflevering wil kijken geeft hij foutmelding 3025 kan ik daar iets aandoen?

Admin: topic verplaatst naar juiste categorie

7 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Probeer eens een reset van de tv ontvanger zoals beschreven op https://www.kpn.com/service/televisie/problemen/foutcodes/foutcode-2035-3025.htm
Ik heb al een aantal keren een reset gedaan, maar de foutcode 3025 blijft komen.
Bovendien krijg ik deze code bij 1 programma bij een ander programma kon ik wel terug kijken vanaf het begin.
Heb wel vaker gemerkt dat dit vaker voorkomt bij programma's van net 5 dan bij andere zenders.
Reputatie 7
Badge +28
Welkom Fam. Cornelissen en Thea,

Als deze foutcode steeds voorkomt bij hetzelfde programma is de opname waarschijnlijk beschadigd aan onze kant. Daar is helaas geen directe oplossing voor. Dit is wel iets wat we uit alle macht proberen te voorkomen. Kunnen jullie aangeven welke opnames dit betreffen? Dan geef ik dat door aan de techneuten van Interactieve TV. Het is voor jullie niet direct een oplossing maar het kan helpen om problemen in de toekomst te voorkomen.

Het is overigens wel mogelijk programma's tot 7 dagen terug te kijken via de TV-gids. Hopelijk is dat een alternatief!
Soms als ik het programma opgenomen heb en soms bij kijk vanaf het begin. Het is niet bij elke aflevering. Waardoor het probleem waarschijnlijk lastig op te lossen is.
Het programma ncis Los Angeles op net 5. Van afgelopen vrijdag13-10-17 had ik niet opgenomen maar bij terugkijken vanaf het begin vanuit de tv gids lukt dus niet.
Bedankt voor de bemiddeling tot nu toe.
Ook hier Ncis LA wat ik niet terug kan kijken vanwege die foutmelding.
Ik zou deze toch graag willen zien. Ik was hem vergeten op te nemen, ik was op vakantie.

Zou fijn zijn als de techneuten van kpn dit alsnog kunnen oplossen.
Overigens werkt die van maandag de 17de nog wel.
Alleen heb ik woensdag pas tijd om te kijken.

Moet niet moeilijk zijn die opname ook over afgelopen vrijdag te zetten? Zodat die ook weer normaal werkt.
Beste splinter 1981
Om de aflevering van ncis la terug te kijken heb ik het programma ervoor uit de tv gids eerst opgeroepen. Je kunt het helaas niet doorspoelen dus een uur kijken of andere dingen doen. Maar daarna kun je de aflevering wel zien. Zo heb ik die van vrijdag 13-10 terug gekeken. Wel met een omweg maar toch.
Ik hoop dat je wat aan mijn tip hebt.

Groet,
Thea

Reageer