Vraag

Storing code 3025

• 17 oktober 2017
  • 9 reacties
  • 15970 keer bekeken

Ik probeer programma vanaf het begin te kijken maar krijg een melding: Er is een fout ontstaan bij het laden van de opname code 3025

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

9 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Welkom op het forum, Sindi! Deze fout kan soms ontstaan als een opname, of terugkijkprogramma, niet goed ingeladen wordt, of kan worden. Herstart je tv ontvanger en probeer het dan nog eens. In veel gevallen lukt het dan wel. Mocht het dan nog niet lukken: ervaar je dit met een specifiek programma, of met meerdere?
Ik heb dit probleem ineens ook. Ook na het herstarten van mijn tv ontvanger. Ik heb dit als ik de serie friends vanaf het begin wil zien op comedy central. Maar ik kan voor deze serie ook geen serie opname plannen. Er staat niet dat deze opgenomen wordt. Maar sinds gisteren staan er ineens wel opnames bij mijn opnames maar als ik deze wil afspelen krijg ik ook foutmelding 3025. Wie kan me helpen.
Reputatie 7
Badge +28
Hey Madeliefje, welkom op het forum! Zou je ontvanger eens een reset willen geven op deze manier en dan testen of de opnames werken zoals het hoort?
Bedankt voor de reactie! Ik had alleen boven steeds problemen met het kastje. Maar Door die 30 sec stroomloos aan te houden, is het nu verholpen! !
In mijn woning heb ik twee interactieve kastjes staan van KPN.
Hiervan werkt er één niet zoals het hoort (foutcode 3025).
Deze code komt bij ons al een maand of twee voor en is niet op te lossen door het kastje 10 sec stroomloos te maken of een hardreset te geven.
Hebben jullie een oplossing voor mij?
Heb gereset via uitzetten 30 sec.
toen de foutcode kwam zat ik een uitzending (film) van Veronica te kijken.
Na resetten foutcode eruit maar moet film weer helemaal vanaf begin kijken en kan niet vooruitspoelen.
Dus dat is irritant........
Ik probeer programma via "gids" en "mijn opnames" te kijken maar krijg sinds gisteren een melding: Er is een fout ontstaan bij het laden van de opname code 3025
Reputatie 7
Badge +10
@Kaderoy, heb je het proberen op te lossen met deze reset https://www.kpn.com/service/televisie/problemen/foutcodes/foutcode-2035-3025.htm
?
Reputatie 7
Badge +24
Hi @Kaderoy, er was gisteren een storing met terugkijken waardoor die code kon ontstaan. Speelt dit probleem nog?

Reageer