Beantwoord

[Storing] Een en al gehakkel op tv

• 18 november 2018
  • 13 reacties
  • 511 keer bekeken

Reputatie 7
Geen enkele zender werkt normaal. Niet meer te kijken. Alles hakkelt als een gek. HD en SD (191 bv).

Ook https://forum.kpn.com/stel-je-vraag-2/geen-beeld-en-haperend-geluid-463074/index1.html#post692328
icon

Beste antwoord door Marcia_ 19 november 2018, 08:28

Goedemorgen iedereen, zoals jullie hopelijk gemerkt hebben is de storing verholpen. Ik heb alle berichten, op dit topic na, op het forum over dit onderwerp samengevoegd. Alle meldingen over onze communicatie nemen we zeker ter harte en heb ik intern doorgegeven. Gelukkig duurde het niet lang voordat het opgelost was, al kan ik me voorstellen dat je flink baalt als je op zondagavond met de benen omhoog zit en je kunt geen televisie kijken..Mocht je toch nog merken dat je zenders nog niet goed werken, laat het vooral weten!
Bekijk origineel

13 reacties

Zelfde probleem ook in Amsterdam toevallig?
Reputatie 7
Nee, postcode 2103 hier. Heemstede.
Zelfde probleem in Mijdrecht
Weesp ook 1383
Zelfde probleem ook in Amsterdam toevallig?
Ja, 1072 low D weet ik niet Internet gaat traag. Ric218
Reputatie 7

Zaandam hetzelfde probleem. Ben nu al ruim 40 minuten de tv-ontvanger aan het resetten, door middel van update software (advies op de KPN site). Maar die blijft altijd die tijd al hangen al hangen op 20%. Heb nu dus niet eens gehakkel meer.... gewoon helemaal niets
HAarlem ook. heb alles al gereset. Helpt niet.
0800 geprobeerd, bij keuze drie wordt de verbinding verbroken.
Zelfde hier in Oostzaan , storing gecheckt op postcode geeft geen storing aan heb alles gedaan zelfde als Saeby niks helpt
Goed heiligman terug in het land en de pieten op de daken zorgen voor deze storingen in amsterdam πŸ™ˆ

heel vervelend hopelijk snel weer opgelost
Reputatie 4
Badge +4
Drenthe ook, plus het adsl is zeer traag.
Man o man wat een rommel is dit.

Theo
Staat bij XS4ALL gewoon sinds 21:36 uur op hun storingspagina. Volgens hun moeten opgenomen programma's, apps (bijvoorbeeld Netflix) enz gewoon werken. Ikzelf (3232) heb trouwens geen enkel probleem, alles werkt perfect.
Reputatie 7
Badge +27
Goedemorgen iedereen, zoals jullie hopelijk gemerkt hebben is de storing verholpen. Ik heb alle berichten, op dit topic na, op het forum over dit onderwerp samengevoegd. Alle meldingen over onze communicatie nemen we zeker ter harte en heb ik intern doorgegeven. Gelukkig duurde het niet lang voordat het opgelost was, al kan ik me voorstellen dat je flink baalt als je op zondagavond met de benen omhoog zit en je kunt geen televisie kijken..Mocht je toch nog merken dat je zenders nog niet goed werken, laat het vooral weten!

Reageer