Beantwoord

Storing foutcode-562

  • 14 March 2019
  • 3 reacties
  • 270 keer bekeken

Wij hebben momenteel ook weer een storing. We hebben al van alles geprobeerd. Alles uitgezet, experiabox gereset, maar het werkt nog steeds niet. Iemand nog een idee?

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Marenov 15 March 2019, 23:29

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @Marenov, Wat lastig dat je de foutcode te zien krijgt. Je tv-ontvanger krijgt een verkeerd IP-adres om op het tv-netwerk te komen. De oorzaak kan een probleem in het netwerk zijn of je tv ontvangt een IP-adres van een ander apparaat. Denk hierbij aan een printer, een Apple Airport, een WiFi versterker of een ander apparaat dat aan je modem zit. Zet deze apparaten 1 voor 1 uit om er achter te komen welk apparaat dit veroorzaakt. Als dit niet helpt, dan wil ik je adviseren om het modem en de ontvanger nog eens opnieuw op te starten aan de hand van de volgende instructies

  1. Zet je tv-ontvanger met de i-tv uit knop in de stand by modus.
  2. Haal de stekkers van je modem en van je tv-ontvanger uit het stopcontact. Wacht 10 seconden.
  3. Stop de stekker van het modem weer in het stopcontact. Wacht 10 minuten tot het modem weer helemaal opgestart is.
  4. Stop de stekker van je tv-ontvanger weer in het stopcontact.
  5. Bekijk nu of je weer gewoon tv kan kijken.
Werkt ook dit niet, zou je dan jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Dan ga ik verder opzoek naar een oplossing.
Inmiddels hebben we een nieuwe experiabox ontvangen en werkt alles weer naar behoren.
Marenov.
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @Marenov, Ik begrijp dat je via een andere weg contact hebt gezocht met onze klantenservice. Fijn dat je nog even een berichtje stuurt. Prettig dat een nieuw modem de oplossing was op de foutcode. Mocht je toch nog andere vragen hebben, laat je het dan weten? Anders wens ik je een hele fijne dag 🙂

Reageer