Beantwoord

Storing: gratis zender tweede kerstdag Ziggo Sport

  • 26 December 2019
  • 49 reacties
  • 666 keer bekeken

Reputatie 1

Krijg van KPN Ziggo sport cadeau maar naar 15 min valt  de zender weg. 

icon

Beste antwoord door Nadia 27 December 2019, 09:02

Bekijk origineel

49 reacties

2de kerstdag is Ziggo toch gratis met als hoogtepunt Leister-Liverpool? Waarom stopt de uitzending na 24 minuten?

Admin: topic verplaatst

Fijn als kpn klant (ruim 30jaar), krijg je naar de jaarwisseling toe elke dag een extraatje maar er klopt niets van …. zoals vandaag weer ….. effe lekker de topper in de premier league kijken dus NOT krijg de zender niet gratis zoals beloofd !  
 

DUS WAAROM JE IETS BELOVEN ALS JE HET NIET KAN WAARMAKEN ?!?!

Admin: topic verplaatst

Ja enorm balen, samen met de jongens willen kijken, niet dus!!

Admin: post verplaatst 

Super gaaf dat ziggo sport op 2e kerstdag gratis wordt aangeboden alleen jammer dat de actie er om 21.30 al mee stopt midden in de voetbalwedstrijd.:sob:

De zender zit opeens achter de decoder.

Dacht dat het wel tot 12 uur vannacht gratis te proberen was.

Hij geeft aan dat ik 6 euro moet betalen voor de 2e helft.

Gr. John

Admin: topic verplaatst 

Badge

Vanavond gratis via kpn voebal kijken op ziggo ,kanaal 233 , maar ineens stopt de uitzending.Als ik kanaal 233 instel krijg ik 266 ,geen uitzending ,terwijl ik de eerste 56 minuten wel heb kunnen zien

Zat ook helemaal klaar.

Erg jammer dit.

Admin: post verplaatst

Reputatie 7

Via de iTV app kan ik alle zes de zenders kijken.

Admin: post verplaatst

Reputatie 7

Via de iTV app kan ik alle zes de Ziggo zenders kijken.

Admin: post verplaatst

Na een klein half uur van de wedstrijd de verbinding eraf (?) Wel vreemde manier van doen…

Admin: post verplaatst

Hier helaas hetzelfde.…

Admin: post verplaatst

Ziggo Sport zou vandaag gratis te bekijken zijn. Op kanaal 233 wilde ik de wedstrijd Leicester City - Liverpool bekijken. Dat ging. Tot de 23e minuut. Toen viel de zender weg en was in de tv gids ook niet meer terug te vinden. Mooi kerstcadeautje. 

Admin: topic verplaatst

Ja, helaas. Was een leuk kerstcadeau, maar niet op deze manier. Nu twee teleurgestelde kinderen

Admin: post verplaatst

Lekker dan.. krijg je op 2e kerstdag een zogenaamd gratis dag Ziggo sport, kan ik om 22 uur al niet eens meer de 2e heft inschakelen en zijn alle Ziggo zenders weer geblokkeerd.. Lekker geschenk zo!

Admin: post verplaatst

Erg jammer dit hoor, vind ik echt niet leuk!!!

Admin: post verplaatst

Hier hetzelfde, kanaal is niet meer te vinden op TV. Op de app kan je nog wel Ziggo kijken.

Maar is idd een prut cadeautje, via chat zijn ze ook niet bereikbaar. Maandje gratis Ziggo sport als goedmakertje🙂

Ja ook last van!!! Kpn wat gaan jullie daar NU aan doen???

Admin: post verplaatst

Reputatie 1

Oh thanks voor de app tip, ik hang al 25 min aan de lijn van de klantenservice. Ja inderdaad ze mogen dit wel ff goed maken.

Hier ook last van...heel jammer dit!

Admin: post verplaatst

Reputatie 7

Via de iTV app zijn de zenders nog te bekijken.

Via de app doet ie het nog wel!!!!

Admin: post verplaatst

Via de app nog wel!!!!

Admin: post verplaatst

Erg jammer, wilde ook even een wedstrijd kijken, helaas ook niet te zien, alleen als je betaald. 

Admin: post verplaatst 

Heel jammer ik heb er ook last van. 

Dacht even een lekker avondje Liverpool te kijken, helaas. 

Nu al 37 minuten in de wacht bij de kpn. Geen medewerker. Zou 15 minuten duren. Ik denk dat gaat wel. Kan ik daarna misschien nog de rest vd wedstrijd kijken. Maar heeft nu jammer genoeg geen zin meer.

Leuke actie, alleen de uitwerking is minder 

Admin: post verplaatst

Reputatie 7
Badge +9

Heb je zender 233 geselecteerd. Ik kan hier gewoon de wedstrijd zien. Op kanaal 273 zelfde wedstrijd, maar geen toegang.

Admin: post verplaatst

Het is wel triest KPN. Een niet werkend kadootje geven. Gelukkig via telefoon en Chromecast was ik via de app weer op tv. Het eerste doelpunt gemist. Het blijft triest.......😟

 

Reageer