Beantwoord

Storing in 'terugkijken'

  • 29 January 2019
  • 7 reacties
  • 86 keer bekeken

Ik krijg op een gegeven moment een haperend beeld tijdens het zender terug kijken en op een gegeven moment zie je dus sneeuw op tv en niks anders en na her resetten is het kastje helemaal van slag. Heb m in tota.nu 3 x moeten resetten voor ik eindelijk (!) Weer mn programma kon aanzetten via de gids wanr via het snel menu werkte de terug kijk knop nog steeds niet.

In totaal een half uur bezig geweest eer dat *rot* kastje het eindelijk deed. En dit gebeurd wel steeds vaker nu en niet alleen met terug kijken. Soms doet hij dit spontaan met ook opnames terug zien. En 1 x met een live programma mee gemaakt die we ff op pauze hadden gezegt vanwege een huilend kind.

Best wel irritant met dit kastje. Ook lijkt de internet het niet altijd 100% te doen.

Is dat zender kastje misshien aan vervanging toe? Of de digitale ontvanger of? Want hier worden we wel moedeloos van zo.
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 7 February 2019, 08:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Welkom @KRAMP2011, goed dat je je ontvanger nog niet uit het raam gegooid hebt 😉. Lijkt me heel irritant inderdaad! Welke ontvanger heb je? Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dan kijk ik wat er aan de hand is.

Wil je iets toelichten wat je bedoelt met 'ook lijkt internet het niet altijd te doen'? Hoe merk je dit? En betreft dat dan internet via wifi of bekabeld? Welke Experiabox heb je?
Reputatie 7
Badge +30
Je hebt niet meer gereageerd, heb je inmiddels op een andere manier contact met ons gehad? Ik hoop dat alles weer naar behoren werkt. Mocht ik toch nog iets voor je kunnen doen, weet je me te vinden.
Oh sorry Marcia ik ben door alle drukte heen (en zwangerschap dementie) vergeten terug te reageren ik ga vanavond meteen even mn forum profiel aanvullen
Reputatie 7
Badge +30
🤣ik heb inmiddels blijvende 'schade' na drie zwangerschappen, net een vergiet, dus ik snap het helemaal 😉. Laat je ook even een berichtje achter wanneer je het aangevuld hebt? Dan ga ik ermee bezig!
@Marcia_ ik heb m zover ingevuld. Zover ik weet of kon zien.

En dit is mijn 5e zwangerschap van hopelijk mn 3e kindje dus ben er met al die kwaaltje dalijk wel klaar mee haha 😶
Reputatie 7
Badge +30
Yes, top! Ik stuur je een privébericht met wat informatie hierover. Het lijkt me goed dat we de ontvanger om gaan wisselen namelijk. Succes nog even met de zwangerschap en hopelijk ben je daarna verlost van de zwangerschapsdementie ;-)
Dankjewel! Ik heb m gezien en het is gelukt. Super bedankt hiervoor.

Fijne dag nog en alvast een goed weekend