Beantwoord

Storing inloggen itvonline

  • 14 February 2019
  • 13 reacties
  • 428 keer bekeken

Badge
sinds2 dagen een storing op itvonline
geeft oeps er gaat iets fout
probeer opnieuw

geen resultaat
icon

Beste antwoord door Joran 4 March 2019, 12:02

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoi Willem, welkom op het forum! Er is geen storing bekend met ITV Online dus we zullen even moeten uitzoeken wat er precies aan de hand is.

Gaat dit om de app of de website?

In het geval van de app: Welk apparaat gebruik je precies?

In het geval van de website: Welke browser gebruik je? (Internet Explorer, Firefox, Chrome bijvoorbeeld). Doet dit zich voor op meerdere apparaten? We hebben sinds enige tijd een nieuwe website. Werkt de oude site nog wel? Die kun je bereiken via KPN
Badge
tv ,en iPad en telefoon werken goed.
op de pc met edge werkt het niet, heeft het tot voorkort prima gedaan
op de oude site kpn , net geprobeerd, werkt uitsluitend ned 1 2 3 de rest niet
Reputatie 7
Badge +28
Dank! Ik heb het even getest met Edge en dat werkt goed. Het lijkt in ieder geval geen algehele storing te zijn. Kun je, terwijl je op de website bent, eens Control+F5 indrukken? Maakt dat verschil? Zo niet, kun je als test een andere browser proberen?
Reputatie 7
Badge +28
Hoi @1953willem, heb je nog verder kunnen testen? Ik ben benieuwd of het wel werkt met een andere browser of na het verversen op deze manier.
Badge
storing met pc/edge is er nog steeds aanwezig

ook de oude site werkt niet juist.

ik blijf het raar vinden, op andere media (iPad, telefoon) geen probleem

dus maar overgeschakeld voor de tv functie op chrome , werkt wel
Reputatie 7
Badge +28
Ik vind het ook vreemd. Fijn dat er een alternatief is maar zo hoort het niet. Het vervelende is dat de foutmelding het niet veel duidelijker maakt. Even voor de zekerheid; dit krijg je te zien zodra je naar live TV gaat? Het inloggen werkt wel goed? Ik vraag bij de ontwikkelaars na of er iets mis is of wat we verder nog kunnen controleren.
Badge
Het gaat fout bij het inloggen met abonnenummer , dan krijg ik de foutmelding “ oeps er gaat niets fout
Reputatie 7
Badge +28
Ik heb het nagevraagd. Het kan zijn dat het net na het weekend wordt maar je hoort van me!
Reputatie 7
Badge +30
Hoi @1953willem , Joran is er vandaag niet, vandaar dat ik reageer. Als je, in plaats van inloggen met het abonneenummer, kiest voor inloggen met je KPN ID, lukt het dan wel? Krijg je ook nog een nummer te zien bij de foutmelding of alleen de tekst?

Wil je verder je gegevens invullen op je profiel, en hier laten weten als je dit gedaan hebt? Dan kijken we dit verder na.
Reputatie 7
Badge +28
@1953willem: De ontwikkelaars willen dit even controleren met behulp van jouw abonnementsgegevens. Met een testacount lukt het niet dit te reproduceren. Kun je jouw profiel aanvullen met je adresgegevens en klantnummer en een reactie sturen als dat is gebeurd?
Badge
ik heb de gegevens aangevuld, mijn klnr is 2000000*****
Reputatie 7
Badge +28
Dank! We gaan even testen en ik kom er op terug.
Reputatie 7
Badge +28
Het duurde wat langer dan ik had verwacht maar er is geen storing gevonden, helaas 😞 Ook met jouw inloggegevens kunnen de techneuten het niet reproduceren. Conclusie is dat er iets in Edge invloed heeft op de werking van de site. Dat kan bijvoorbeeld een adblocker zijn. Als je extensies actief hebt, kun je die dan eens tijdelijk uitschakelen? Je kunt ook proberen de cache te legen, zie daarvoor How to clear the cache and cookies in Microsoft Edge. Een VPN of proxy kan ook problemen veroorzaken. Ik ben benieuwd of een van deze zaken de oorzaak was, laat maar weten!

Reageer