Beantwoord

Storing interactieve tv op tablet

  • 14 May 2019
  • 1 reactie
  • 197 keer bekeken

Het lukt mij sinds een week niet meer om op het tabel of mijn gsm de meeste kanalen van itv te starten. Hij geeft steeds aan: sorry kan de video niet starten. Eerst begreep ik dat het aan google Chrome lag, maar zelfs als ik die uitzet, lukt het niet.
icon

Beste antwoord door Dennis Schreve 14 May 2019, 19:14

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +22
@Mathieu V. te Dieren

Update: 14-05-2019:
Er zijn problemen met de app
Het kan zijn dat je een update beschikbaar ziet voor de iTV app die het issue moet oplossen, behalve diegenen die op Android 9 werken, dit in verband met een probleem in de synchronisatie van audio en video. Daar wordt nog hard aan gewerkt zodat ook iedereen met Android 9 de update kan krijgen.

Zie je de update nog niet staan (ook al heb je geen Android 9)? Wacht het nog even af, de update zal z.s.m. beschikbaar zijn.

Update 2: 29-04-2019 16:52:

Er is een workaround gevonden om Chrome te downgraden. Niet de permanente oplossing natuurlijk, maar zal wel werken totdat het volledig is opgelost.
  • Ga naar Apps > Chrome
  • Kies “Verwijder updates” of “Disable”
  • Je krijgt een pop-up te zien waar gevraagd wordt of je terug wilt naar de factory version, dit moet je accepteren
  • De updates worden verwijderd en je bent terug op versie 71.
Vergeet niet om automatische updates voor Chrome uit te schakelen in de Play Store

Hou voor updates dit topic in de gaten https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/kpn-itv-app-problemen-472341

Reageer