Storing

[Opgelost] Storing Interactieve TV - Terugkijken en opnames stoppen plotseling

  • 10 December 2020
  • 152 reacties
  • 33481 keer bekeken
[Opgelost] Storing Interactieve TV - Terugkijken en opnames stoppen plotseling
Reputatie 7
Badge +21

Storing terugkijken en opnames

Er lijkt op dit moment een storing gaande te zijn met het terugkijken en bekijken van opnames. Deze stoppen spontaan en je komt terug in het menu of bij ‘normaal’ tv kijken. Zodra we een update hebben zullen we dit topic updaten. Onze excuses voor het ongemak.

Status: opgelost
 

10-12 12:30 "De oplospartij heeft verschillende acties uitgevoerd en de dienstverlening lijkt hersteld. Er lopen controles op het in de gaten te houden"

10-12 11:25 - Door deze storing kan je ook een foutmelding te zien krijgen tijdens ‘gewoon’ tv kijken. Het advies is om de tv-ontvanger te herstarten. Er wordt hard gewerkt aan de oplossing.

10-12 10:15 - De storing heeft ook invloed op de gids. Vermoedelijke oorzaak gevonden. Herstelwerkzaamheden gaande.

10-12 09:20 - Oplospartij is aangestuurd en onderzoek is gaande.

10-12 08:52 - Signalen over de storing doorgegeven aan de betreffende afdeling.

​​​

:warning:ATTENTIE: Heb je een storing sinds vanavond (10-12-2020) met betrekking tot de tv-gids en opnames terugkijken? Check dan dit storingstopic ​​​​​​:point_down:

 

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

152 reacties

Er komt ineens iets in beeld waar je uit moet kiezen op je afstandsbediening. Maar voordat ik het kan lezen is het weer weg en stopt het programma

Ook hier ervaar ik sinds vandaag dit probleem! Nu al 5x gebeurd in verschillende progamas die terug gekeken worden. Modem en ontvanger al gereset maar maakt geen verschil, zeer frustrerend! 

Kan hier iets aan gedaan worden?

M.v.g. Wim

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

Badge +19

Is de ontvanger met een kabel aangesloten aan de experiabox?

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

Ja hij is bekabeld, net contact met KPN gehad die hebben de software opnieuw ingeladen. Nu kijken of het verholpen is…

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

Ook wij hebben sinds enige tijd er last van dat terugkijken eruit springt,dat we opgenomen programma’s niet terug kunnen kijken en dat de software enorm traag reageert op de afstandsbediening. Graag een update wat hier aan gedaan wordt en wij mogelijk zelf nog aan kunnen doen!?!?!?

alvast bedankt! 

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

Hallo,

Omdat ik de tv traag vond reageren op de afstandsbediening heb ik het systeem een frisse start gegeven (terug naar de fabrieksinstellingen) echter hielp dat niet. Maar het probleem is nu dat ik op geen enkele zender programma's terug kan kijken. Na 7 minuten kijken gaat hij terug naar de zender waar hij op stond. Dit ook hetzelfde met de opgenomen programma's.

De frisse start, de software opnieuw installeren, de tv ontvanger herstarten en de stekker 10 sec uit het stopcontact werkt helaas niet. Ook staat hij niet op kinderslot.

 

Wie kan mij helpen?

 

Hier hetzelfde probleem en ook terug kijken van opnames lukt niet meer.

frisse start gedaan en daarbij is 2 keer nieuwe software geladen. Lost niets op.

Hallo als ik een opname aanzet dan doet hij het een minuut en gaat dan uit. Help

Opnames en terugkijken van programma's stopt plotseling en gaat of terug naar de TV (bij opnames) of start spontaan het volgende terugkijk programma (bij terugkijken). Heb de ontvanger al een keer opnieuw opgestart en een keer gereset, waarna er ook weer nieuwe software geïnstalleerd werd. Dit gaf geen oplossing. Probleem is gebleven. TV ontvanger is de ARRIS VIP2952 V2

 

Reputatie 1
Badge

Vandaag tijdens terugkijken van opgenomen programma's wordt dit uit zichzelf afgesloten en gaat terug naar TV.

 

Vanmiddag was het tijdens het kijken gebeurd en vanavond lukt het niet eens om te kijken want na aantal seconde gebeurd dit.

Ik krijg geen foutmeldingen te zien.

Bij alle opnames is dit het geval. Ook bij programma kijken vanaf begin kom je gelijk weer terug op TV.

 

Wat kan dit zijn ??

Alvast bedankt!

Hier hetzelfde probleem, bij terugkijken valt het na zoveel minuten weg naar gewonen zender, ook bij  programma gemist valt ie na zoveel tijd weg naar gewone zender ook de software geladen maar niks helpt. Heb het boven en beneden. 

Badge +19

Wat een gedoe toch allemaal weer.  Zijn de ontvangers direct met een kabel aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset of een switch en werkt internet wel goed?

Reputatie 1
Badge

Ook hier hetzelfde probleem, als we iets terug kijken met de groene knop, springt hij om de minuut over naar het volgende programma, kan dus niks terug zien.

graag een oplossing hiervoor, heb al gereset en frisse start gegeven, helpt niet

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

Badge

sinds gisteren is het niet meer mogelijk om interactief te kijken ook opgenomen programma's vallen na 30 sec. weg en gaat terug op live

Reputatie 7

Er is op dit moment een storing gaande...

Wat is de toegevoegde waarde van die link naar de storingen pagina als die toch tegenstrijdige informatie geeft.

 

Reputatie 7
Badge +19

Hi allen, dank voor alle signalen, er zijn op dit moment problemen met het terugkijken en bekijken van opnames. Ik heb jullie berichten daarom samengevoegd in dit topic. 

@Tinus71 @Marloe00 @Kyraroy @Y b @Jean-Paul1977 Ik zie dat jullie nog geen gegevens in je forumprofiel hebben staan. Voegen jullie deze toe en geef je een seintje zo gauw ze er staan? Dan spelen wij alle voorbeelden door, om ervoor te zorgen dat 't zo snel mogelijk opgelost wordt.

Reputatie 7
Badge +19

@wjb Klopt, deze storing is nog niet bekend, maar het kan niet missen na al deze meldingen. Dus hopelijk staat 'ie ook binnenkort daar.

Ook bij mij als ik bij mijn moeder zelfde probleem. Kunnen geen opnames terug kijken. Nog een paar minuten wordt opname afgebroken en ga je terug naar live TV.

Sinds 9-12 is het niet meer mogelijk om programma terug te kijken

Hij begint wel maar springt over naar ander programma en dat herhaalt zich telkens

Ook de opname,s bekijken lukt niet meer en springt na een beplaalde tijd over naar andere zender

Modem Router en 2 tv kastjes heel de nacht van stroom af gehad en de twee kastjes teruggehaald naar fabrieksinstelling (frisse start).. Niks werkt

Admin: Reactie verplaatst naar topic over deze storing

Reputatie 7

@wjb Klopt, deze storing is nog niet bekend, maar het kan niet missen na al deze meldingen. Dus hopelijk staat 'ie ook binnenkort daar.

Eigenlijk hoop ik dat die storing verholpen wordt voordat men tijd heeft gevonden hem op de storingen site vast te leggen.

Reputatie 7
Badge +19

Hi allen, de storing is inmiddels aangemeld bij de oplospartij en het onderzoek loopt. We houden jullie hier op de hoogte van de voortgang.

Reputatie 2
Badge

Heb ook een probleem net als zo te zien iedereen , met de tv 

Niets doet het meer alleen de blauwe scherm met tips

Reputatie 2
Badge

Ik zal kijken of ik het met de smart app wel kan zien

Hallo , bij het terugkijken van de opgenomen programma's valt het beeld na enkele minuten steeds uit en gaat terug naar de zender waar de tv op dat moment op staat. Na het resetten van de tv en modem geen positief resultaat.  zeer irritant.

Reputatie 2
Badge

De smart app op tv doet het wel goed