Beantwoord

Storing itv

• 28 oktober 2013
  • 8 reacties
  • 6388 keer bekeken

Hallo KPN,

Sinds zaterdag 26 oktober is de tv tuner bezig met het ophalen van de zenderinformatie. Na een aantal pogingen van resetten is dit helaas nog niet opgelost. Wat kan ik nu nog doen en wanneer is het mogelijk (indien storing bij KPN) opgelost? Ik hoop wel spoedig, want nu kan ik geen uitzending gemist en de opnames terugkijken.

Met vriendelijke groet,
Lida
icon

Beste antwoord door JV_ 28 oktober 2013, 12:14

Hallo Lida,

Dat zoek ik graag voor je uit! Wil je mij via een privébericht je klantnaam, postcode en huisnumer sturen? 

Dan meet ik de lijn voor je na.

Ik hoor graag van je!

Jowan

Bekijk origineel

8 reacties

Ligt het probleem bij KPN of ligt het aan de tuner. Graag een reactie.

Groetjes,
Lida
Reputatie 2
Badge +1
Hallo Lida,

Dat zoek ik graag voor je uit! Wil je mij via een privébericht je klantnaam, postcode en huisnumer sturen? 

Dan meet ik de lijn voor je na.

Ik hoor graag van je!

Jowan

Reputatie 5
Badge +6
Hoi Lida,

Heb je ook een "harde reset" uitgevoerd, dus met verwijderen van de oude software en herstarten met ophalen van nieuwe software? Dat heeft bij mij het probleem opgelost...

Hier is de link naar de pagina waar omschreven staat hoe je dat moet doen... https:///kpn/board/crawl_message?board.id=KPN_ITV&message.id=2049

Hallo,

Dank je wel voor je advies, helaas is dit niet de oplossing voor mij, in overleg met Jowan van KPN wordt de tuner omgeruild.

Groetjes,
Lida
Op dit moment veel vertraging/onderbroken streams op iTv FttH. Publieke omroepen op HD slaan vast of zwart beeld, en ook diverse andere zenders laten groene blokken zien.
Herstart en reset ontvanger helpt niet.
Reputatie 2
Badge
Ook hier in Brummen met glasvezel haperend beeld en zwarte stukken, ondanks harde reset tuner...
Reputatie 7
Badge +16
Wat voor een rare naam heb jij nou bedacht!!

Reputatie 7
De storingen gisteravond werden niet door KPN veroorzaakt. Ook andere providers hadden er last van. De nieuwslezer van het 20.00 Journaal meldde dat er storingen waren, dat lag aan de uitzending(en), niet aan de providers of aan TV-toestellen.

Verder hadden niet alleen HD- maar ook SD-zenders er last van.

Reageer