Vraag

Storing ITV: haperend beeld STB-NMC-400

  • 22 June 2021
  • 5 reacties
  • 79 keer bekeken

Hallo,

sinds twee dagen storing, beeld en geluid haperen, bevriezen. Daarna blauw pop-up venster met mededeling Foutcode STB-NMC-400 Verbinding met zender verbroken.

alles al geprobeerd zoals beschreven. Modem stekker eruit voor paar minuten, dan na 15 minuten tv ontvanger van stroom voor paar minuten. Helpt niet.

Aan de hele opstelling is niets veranderd de afgelopen maanden/jaar.

graag advies…..

mvg marc


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Welkom terug @machlo! Dit is een vervelende foutcode. Sinds wanneer krijg je deze foutcode te zien? 
Welk modem en tv-ontvanger gebruik je en is de tv-ontvanger direct bekabeld aangesloten op het modem? Voorzie je ontvanger eens van een Frisse start en mocht dit niet baten van een reset. Ben benieuwd of dit iets oplevert.

o machlo dit probleem hebben wij al maanden vanaf november

na twee nieuwe hdmi

na 4 nieuwe tv's

na 2 nieuwe modems

na 2 keer de monteur

na 1 nieuwe tv ontvangers

na frisse start en whatever

het probleem komt weer naar voren bij ons.

het is begonnen met het updaten van afstand van de interactieve tv

 

veel succes ermee

 

Reputatie 7
Badge +17

Het is dus nog steeds niet opgelost bij jullie @mariamagdelena00? Ik neem aan dat er al eens een ticket vooraangemaakt? Als al jullie hardware zo goed als vervangen is en alles al meermaals gereset is, dan kan het namelijk niet anders dan dat het probleem zich bevindt in het netwerk en niet in jullie thuisnetwerk, lijkt me. 

nee weet het echt niet. Pas is er monteur geweest en heeft alles nagekeken dan zou het internet ook twee keer sneller gaan. ik heb het weleens gemeten toen kwam er 28 of zo binnen. verder geen verstand van. Maar nu komt er iets van 22 binnen. Ik weet niet als het dubbele snelheid krijgt dat het dan naar beneden gaat

Reputatie 7
Badge +17

@mariamagdelena00 Speelt het probleem nu weer naar voren met de tv-ontvanger? En wat betreft je internetsnelheid. Verdubbelde snelheid is ook een verdubbelde waarde. Dus als het 28 MB/s was, dan zou je nu 56 MB/s moeten meten. Afijn, dat is een ander vraagstuk.