Beantwoord

Storing iTV, foutcode 3025?

  • 6 december 2017
  • 4 reacties
  • 116 keer bekeken

Om 19 uur contact gehad met KPN. Er zou een storing zijn met tv , ik krijg geen zenders. Het lukt mij nog steeds niet klopt dat?
Hoe lang gaat dit nog duren?
icon

Beste antwoord door Justin_ 11 december 2017, 12:08

Hoi Neutje, welkom op het forum! We hadden inderdaad last van een storing waardoor foutcode 3025 op je televisie kon verschijnen. Mijn excuses voor het ongemak.

Ik neem aan dat alles inmiddels weer goed werkt?
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Heb je gekeken of er bij jou een storing is.
Zie: https://www.kpn.com/service/internet/problemen/postcodecheck.htm
Foutcode 3025, maar dat is vanaf 20.30 uur. Ik had het al eerder.
Reputatie 7
Die begintijd zegt niet zo veel, dit is eerder de tijd van registratie. Het probleem kan best al eerder zijn begonnen.
Reputatie 7
Badge +22
Hoi Neutje, welkom op het forum! We hadden inderdaad last van een storing waardoor foutcode 3025 op je televisie kon verschijnen. Mijn excuses voor het ongemak.

Ik neem aan dat alles inmiddels weer goed werkt?

Reageer