[Opgelost] Storing iTV online website en app + TV ontvanger

  • 17 January 2021
  • 125 reacties
  • 2581 keer bekeken
[Opgelost] Storing iTV online website en app + TV ontvanger
Reputatie 7
Badge +16

Storing iTV online website en app

Er is op dit moment een storing gaande met de iTV website en app. Inloggen lukt niet, de site en de app blijven laden. Dit is bekend en in onderzoek. 

Zodra we een update hebben zullen we dit topic updaten. Onze excuses voor het ongemak.

Verwachte eindtijd

17-01-2020 om 20:21 uur: Deze storing is opgelost.

 

Update 17-01-2020 om 20:21 uur: Deze storing is opgelost.

Update 17-01-2020 om 18:10 uur: ook iTV kijken via de TV ontvanger kan problemen veroorzaken: Terugkijken of opnames bekijken.

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

125 reacties

kan geen itv geinstalleerd krijgen op mijn chromebook de app staat erop maar bijhet doorlopen wordt het zwart en dat blijft het

Als ik tv kijk via de app dan stopt elk programma ca 2 minuten voor het einde van het programma. Dit is vreselijk irritant. We hebben alles geprobeerd van de app opnieuw installeren tot compleet opnieuw opstarten. Help!

Godver de godver, waarom kan ik geen Ajax Feyenoord kijken via de kpn app???? Graag een vergoeding

Ik probeer net naar tv.kpn.com te gaan, maar krijg in alle browers de melding “503 Service Temporarily Unavailable”.

Reputatie 4
Badge +3

Hoi,

Net een serie gestart, aflevering 1 + 2 bekeken, maar bij aflevering 3 laat de VIP5202 het afweten. Opeens is geen enkele aflevering meer beschikbaar, ook 1 + 2 niet die ik net bekeken heb.
Wat nu? (De VIP5202 heb ik herstart.)

Waarom werkt de Trapp niet bij voetbalwedstrijden? Dat is de zoveelste keer. IK BETAAL hIERVOOR!!!!!! En waarom moest dit klote-KPN Telfort overnemen? Die leverden tenminste waar voor hun geld

Klopt het dat de iTV app weer eens storing heeft? Zowel op de iPad als op de android telefoons worden er geen zenders afgespeeld. 

Reputatie 7
Badge +9

Goedemiddag Krispijn 010 .het had wel wat netjes gemogen 🤔dat helpt u niet. Ik begrijp dat wel. 

Hallo @Jatsk , ik betaal voor internet op een pc/tablet/smartphone, ik betaal voor tv om te kijken via de tv-decoder van KPN. De app zie ik als een extraatje waar je geen rechten aan kunt ontlenen.

De tv-zenders bepalen wat er waar op gekeken mag worden, dus als een zender het niet goed vindt dat er voetbal via de app gekeken mag worden, kan KPN daar ook niets aan doen. Zij zijn ook maar een doorgiftepunt die zich aan de afspraken hebben te houden.

 

Herstart van mijn telefoon zorgt ervoor dat ik opnieuw moet inloggen, maar ook dit is niet meer mogelijk. 'service temporarily unavailable.' 

Als ik wil inloggen krijg ik 500-10000. Laat nou net toevallig 2 voetbalwedstrijden beginnen waar veel mensen naar kijken. Is het echt zo lastig om extra servers erbij te zetten om de drukte op te vangen?

Geen enkele zender beschikbaar op ITV app.…Fout bij het starten van de video...

Reputatie 1

Nu heb je een nieuwe update en het werkt nog niet kan geen opnames kijken en de gids werkt ook niet . Laat ze eerst wat korting aan de vasten klanten geven 😠😠😠😠😠😠

Online kijken is momenteel storing mee. Dus ook de app voor Samsung/LG televisie heeft momenteel storing. Ik krijg hier dat de gegevens fout zijn, maar die kloppen echt wel.

De app / website van ESPN zou het, mits je je op die website geregistreerd hebt, gewoon moeten doen. Zie ESPN Watch.

De app van Fox Sports doet het niet meer.

Via de KPN ITV app* kan je ook de ESPN zenders krijgen. En via de website tv.kpn.com.

*De app is beschikbaar op TV's van Samsung en LG v.a. 2017, tablet en smartphone.

Ik kan niet naar tv.kpn.com  Is er een storing?

 

Reputatie 6
Badge +8

Inloggen met mijnkpn of abonneenummer werkt alletwee niet meer. Er zal wel een of andere kluns met een database aan het knoeien zijn. Jongens, als het werkt moet je niet gaan 'updaten' of hobbyen. Blijf er met je klungels van af als je niet weet wat je doet. 

 

Zo typisch Nederlands. Rotzooi verkopen voor schofterig veel geld.

Zal inderdaad een storing zijn krijg hier op de itv apps van KPN ook niets te zien

Start niet meer op op telefoon en iPad na update ontvanger

Ik kamp met hetzelfde probleem, geen itv op laptop en mobiel

iTV storing?

Gelukkig hebben we de foto nog, het zal een storing zijn

Ook bij mij lukt het niet.

vind het wel een slechte zaak. Daar betaal je dan zoveel geld voor... 

Reputatie 4
Badge +2

AVS-TO-0001

u kunt alweer geen tv kijken of geen opnames. 
 

Wat nou verbetering?

Wat een waardeloos menu. 

Er worden al diverse topics aangemaakt dus reken maar dat een algehele storing zo te zien landelijk

Reputatie 2

App doet het hier ook niet, krijg bij inloggen code 500-10000.

Wat dan weer niet herkend wordt als je zoekt op foutcodes op de service pagina.

 

Ik ben bang dat het netwerk er niet pp voorbereid is dat zowel Amsterdam als Rotterdam naar de klassieker kijken. 

Dat zijn toch al snel 2 miljoen kijkers. Geen idee hoeveel er via interactieve tv kijken. Via de settopbox werkt het gelukkig nog.