Beantwoord

Storing Itvonline403 10146

  • 17 February 2019
  • 14 reacties
  • 243 keer bekeken

Reputatie 2
Badge +1
Hallo, ik kon vanavond op de vernieuwde website geen online tv kijken, ik krijg steeds bovenstaande foutmelding. Fout bij het opstarten van de video staat er, dit is bij alle netten het geval.
icon

Beste antwoord door Sonjason 18 February 2019, 16:04

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

14 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Beste @Sonjason, goed dat je het laat weten! Ik heb begrepen dat je niet de enige bent die hier last van hebt. Is het inmiddels verholpen? Ik geef intern door dat jij hier ook last van hebt/had!
Reputatie 2
Badge +1
Goedemorgen Marcia, bedankt voor de snelle reactie, en nee het is nog niet opgelost. Ik laat het je weten als dit gelukt is.

Groetjes Sonja
Reputatie 2
Badge +1
Beste Marcia, alles doet het weer. Nog bedankt voor het doorgeven. 😉

Groetjes Sonja
Reputatie 7
Badge +30
Heel fijn! Jij bedankt dat je het even liet weten!
Hallo , ik kan vanavond geen online tv kijken . Ik krijg steeds bovenstaande foutmelding ..... 403 10146 is er een landelijke storing ?
Reputatie 6
Badge +10
Krijg een " Licensing error" RTL7 o.a.
Reputatie 7
Badge +22
Hallo , ik kan vanavond geen online tv kijken . Ik krijg steeds bovenstaande foutmelding ..... 403 10146 is er een landelijke storing ?
Beste @Natas74,

Kijk je via de app van ITV? Zo ja, is dat een Android of iOS? Kijk je via de laptop of Mac?
Op Safari werkt ie nog niet daar zijn ze nog mee bezig.

Ik heb zelf even op Google Chrome gekeken, bij mij werkt ie wel:


Op welke browser kijk jij dan?
Hallo Dennis ,

Ik kijk idd via de app KPN ITV .... en dan IOS en dan via mijn iPad en of via mijn iPhone.

Ik kan de app openen en ook naar het tv programma gaan maar druk ik op t pijltje dan blijft hij draaien ...ik wil graag de voice kijken . Ik zie dan een zwart scherm en groen pijltje wat draait . Net 1,2 en 3 doen t wel maar verder RTL 4, 5 etc dus niet .

Groetjes Natas74
Reputatie 7
Badge +22
Hallo Dennis ,

Ik kijk idd via de app KPN ITV .... en dan IOS en dan via mijn iPad en of via mijn iPhone.

Ik kan de app openen en ook naar het tv programma gaan maar druk ik op t pijltje dan blijft hij draaien ...ik wil graag de voice kijken . Ik zie dan een zwart scherm en groen pijltje wat draait . Net 1,2 en 3 doen t wel maar verder RTL 4, 5 etc dus niet .

Groetjes Natas74

Welke iOS versie heb je op de iPhone en iPad? (Minimaal iOS 10)
IOS 12.1.4 al Dennis en ik heb tot gister avond nog gewoon tv gekeken ... dus daarom begrijp ik niet waarom ik dus deze fout melding krijg?
Ik probeer t nu nog een x en ik heb ineens beeld ? 🤗geen idee waarom nu wel maar ik ben blij ! Bedankt voor je hulp en mee denken . Fijne avond en hoop dat het beeld t blijft doen 😉

fijne avond ,
natas74
Reputatie 7
Badge +22
IOS 12.1.4 al Dennis en ik heb tot gister avond nog gewoon tv gekeken ... dus daarom begrijp ik niet waarom ik dus deze fout melding krijg?
Gelukkig heb je de juiste iOS, dit is erg vreemd. Ik moet je ook eerlijk bekennen dat ik deze foutcode niet weet. Deze komt bijna nooit voor.

Misschien is dit de oplossing: "Verwijder de app van jou devices, en installeer deze opnieuw, log in met je ID of je kunt ook inloggen met je abonnementsnummer en pincode van je TV ontvanger. 🤔
Reputatie 7
Badge +22
Ik probeer t nu nog een x en ik heb ineens beeld ? 🤗geen idee waarom nu wel maar ik ben blij ! Bedankt voor je hulp en mee denken . Fijne avond en hoop dat het beeld t blijft doen 😉

fijne avond ,
natas74

Fijn dat het weer werkt, ik wens je nog een fijn weekend verders, en als er weer wat is weet je ons te vinden. 😉
Dankjewel 🙂 en ook een fijn weekend Dennis !