Beantwoord

Storing KPN iTV online ''Sorry...er ging iets fout''

  • 3 June 2019
  • 14 reacties
  • 3528 keer bekeken

We proberen de app op te starten maar krijgen dan een foutmelding “sorry...... er ging iets fout”.
iPad uitgezet maar dat heeft niets geholpen.
Ik zie dat het probleem zich bij meerdere mensen heeft voorgedaan/zich voordoet dus ben benieuwd wat het probleem is.
Gelukkig hebben wij nog de mogelijkheid om via de CanalDigitaal app te kijken maar anders is het dus knap vervelend.
Bovendien maakt KPN je blij met een lege doos.....
Ik hoop dat e.e.a. snel wordt opgelost.

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Marina_ 3 June 2019, 12:45

Bekijk origineel

14 reacties

Krijg sinds vandaag bij het opstarten van de iTV app op mijn iPad Air2 (iOS 12.3.1) de melding “Something went wrong. Please try again (INTERNAL-55)”.

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen allemaal, Goed dat jullie melden dat de iTV app niet werk. Het is inmiddels bekend dat klanten problemen ervaren met iTV online. Er is een onderzoek gestart om de oorzaak te achterhalen. Hopelijk kunnen jullie ons helpen aan extra informatie, zodat we de oorzaak sneller kunnen vinden.

Zouden jullie naast de foutcode, het merk/type en besturingssysteem van het apparaat, willen aangeven of jullie deze problemen ook ervaren via de website van iTV online? In geval van app; is de app up to date en hebben jullie al eens getest of het helpt om de app te verwijderen en opnieuw te installeren? Het is ook goed om te weten of jullie de problemen ervaren via 4G en/of via jullie eigen netwerk.

Als laatste wil ik jullie vragen om je postcode, huisnummer en klantnummer(s) en abonnementsnummer willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf)

Alvast bedankt en hopelijk kan ik jullie snel voorzien van nieuwe informatie. :)
iPad gegevens en versie iOS al opgegeven. Doet zich voor via de KPN-WiFi thuis. Al een keer opgestart.
Forumprofiel ge-update
Hmm. in korte tijd al 3 meldingen op het forum (en wie weet hoeveel telefonisch).
@racinfo2 meldde elders hier ook al dit probleem vandaag.

En bij mij, Windows 10 met Firefox, werkt het inloggen op interactievetv.nl ook niet. Snik snik😫

"inloggen mislukt. Controleer je verbinding en probeer het opnieuw (500 - 10000)"

Nou, als het pas lukt met 500 tot 10000 pogingen dan wacht ik maar even 😉 🤔
Hallo,
Ik kan niet inloggen op itv app.
Als ik wil inloggen op mijn tablet op de itv app, lukt dat niet met Mijn KPN ID. Het zou tijdelijk niet beschikbaar zijn. Als optie krijg ik dan inloggen met abonnemements nummer, maar dat lukt ook niet. In MijnKpn zijn tv en internet gekoppeld.
Waar gaat het fout?

*Admin: topic samengevoegd met verzameltopic

Zo dom geweest op advies KPN de app opnieuw te installeren. Nu lukt opstarten app helemaal niet meer!!!, en herkent abonneenummer niet meer. Niet leuk zulke trail & error adviezen.
Er is momenteel een storing mbt inloggen op interactievetv op computer, en app.
Reputatie 7
Badge +22
Dat is apart, en ik heb de laatste update van iOS:


En het werkt gewoon! 😉
Hier nu ook... (laptop)

Je zou inderdaad de indruk krijgen dat het is opgelost.
Reputatie 7
Badge +22
Hier nu ook... (laptop)

Je zou inderdaad de indruk krijgen dat het is opgelost.

Hopelijk is het opgelost! Maar daar zullen we nog wel bericht over krijgen van de Moderator.
Reputatie 7
Badge +19
Yes! Het probleem is gelukkig opgelost. Wat de oorzaak was, is mij niet duidelijk geworden, maar het belangrijkste is dat het weer werkt 🙂. Als iemand nog problemen ervaart, laat het vooral weten!
Hier ook dezelfde problemen op de iPhone X IOS 12.3.1
Mijn app vroeg om een update. Gedaan en kreeg toen die code "internal-55".
App verwijderd, opnieuw erop gezet maar het probleem blijft hetzelfde. Telefoon uit en aangezet en nog steeds

Reputatie 7
Badge +11
Welkom @Formule 1

de oplossing voor dit probleem is, door in te loggen met abonnementsnummer en pincode i.p.v. de KPN ID.
Zie https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/internal-55-itv-app-474847/index2.html

Reageer