Welkom op het

KPN Forum

Recent online
Beantwoord

Storing KPN Play

Weet iemand of er een storing is bij KPN Play of dat er problemen zijn bij het inloggen?

Admin: topic verplaatst naar juiste categorie, berichten samengevoegd in dit topic
icon

Beste antwoord door Erik_ 15 mei 2018, 16:31

De storing met iTV (Online) staat hier gemeld als opgelost voor onze diensten. Dat wil zeggen interactieve TV, en interactieve TV Online. Play van KPN is echter een aparte dienst die niet binnen onze ondersteuning valt. Omdat zij echter wel (grotendeels) gebruik maken van hetzelfde platform ben ik er van uitgegaan dat het ook voor Play is opgelost. Als jullie echter merken dat dit niet zo is, neem dan vooral contact op met de klantenservice van Play. Wij (dit forum, de telefonische klantenservice op 0800-0402) kunnen van Playabonnementen verder niets inzien.

De klantenservice van Play is te bereiken via Facebook, Twitter, e-mail (support-play@kpn.com) of telefoon op 0900-1990.

*Admin: KPN Play stopt op 2 juli https://www.playvankpn.nl/

Bekijk origineel

55 Reacties

Ik kan ook niet inloggen. Gebeld maar ze zijn niet duidelijk. Ze zouden terugbellen. Maar nog niets vernomen. Als het maar weer niet zolang duurt als de vorige keer.
Meen je niet.
Net overgestapt en nu al gezeur.
NPO app stopt er nu trouwens ook mee.
Ik kan sinds vanmorgen niet meer inloggen. Gebeld met play maar er was volgens hen geen storing (net als de vorige lange storing).
Ze zouden terugbellen, nog niets vernomen. KPN Play, wees duidelijk naar de klant, en kom met een oplossing.
Ik kan ook niet inloggen. Zojuist gebeld en een kwartier in de wacht gestaan en uiteindelijk maar opgehangen. Ik hoop dat je teruggebeld wordt Rob007.
KPN, dit is echt ZWAAR IRRITANT op een zaterdagavond!
Idd erg vervelend.
Irritant dat er nergens iets over vermeld staat.
Als ik jullie reacties zo lees wordt het niet echt heel serieus genomen door KPN.
Ook wij hebben sinds gisterochtend hetzelfde probleem.
Ook wij kunnen sinds gisterochtend niet meer inloggen.
Heb KPN net gesproken. Ze kunnen niet aangeven wanneer de storing is verholpen. Afwachten dus.......
Hier ook sinds gisterochtend geen Play. Echt balen in het weekend. Op de website stond dat er geen storing was. Hoop dat het gauw is opgelost. KPN jullie moeten Play echt verbeteren hoor. Te vaak hiccups.
Reputatie 7
Badge +26
Goedemorgen allen! We ervaren op het moment een storing met iTV Online wat ook invloed kan hebben op kijken via een ontvanger. Omdat Play hetzelfde platform gebruikt als iTV Online, verwacht ik dat jullie problemen daar ook vandaan komen. Er wordt gewerkt aan een oplossing. Zodra er meer info is laat ik het weten.

Update 14-5: Storing is grotendeels opgelost. Zie https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/geen-itv-meer-in-browser-storing-450751 voor updates
Dat ze ons niet serieus nemen is duidelijk. Nu pas een reactie. Stijlloos, maar ja. Zo zien we maar dat KPN echt niet de beste is zoals ze altijd beweren. Terwijl wij gisteren een aantal keer hebben gebeld en maar in de wacht werden gezet. Ik ben benieuwd hoe ze ons tegemoet komen. Iedereen heeft weekend en wil niets liever dan chillen en streamen. Nou KPN, zou fijn zijn als ik daar iets over hoor. Want elke keer als ik bel wordt ik in de wacht gezet en daarna sta ik tot een kwartier in de wacht. Niet dat er dan weer iemand contact met mij opneemt. Uiteindelijk heb ik het gisteren maar opgegeven.
Fijn hoor kan je kpn play een maand gratis proberen meld ik me aan is het tijdelijk niet beschikbaar daar scoor je niet bepaald tevreden klanten mee.
Nog steeds geen tv via KPN Play....
Is de tweede dag op rij en in het weekend. Beetje zat van nu.
Hoe ga je dit compenseren KPN?
Ja, hier ook geen tv. App opnieuw gedownload, maar service niet beschikbaar. Ook nergens een mededeling. Wat te doen? Gewoon afwachten? Maandagochtend gaan ze misschien werr aan het werk. Idd stijlloos qua communicatie en onbegrijpelijk in deze it-wereld. Weer terug naar Knippr? Kom op kpn. aan het werk!
Reputatie 7
Badge +16
SJT schreef:

Fijn hoor kan je kpn play een maand gratis proberen meld ik me aan is het tijdelijk niet beschikbaar daar scoor je niet bepaald tevreden klanten mee.

@SJT, Er is op dit moment een storing gaande.
Reputatie 7
Badge +16
Hengel schreef:

Nog steeds geen tv via KPN Play....
Is de tweede dag op rij en in het weekend. Beetje zat van nu.
Hoe ga je dit compenseren KPN?

@Hengel, Er is op dit moment een storing gaande.
Reputatie 7
Badge +16
PieterPietet schreef:

Ja, hier ook geen tv. App opnieuw gedownload, maar service niet beschikbaar. Ook nergens een mededeling. Wat te doen? Gewoon afwachten? Maandagochtend gaan ze misschien werr aan het werk. Idd stijlloos qua communicatie en onbegrijpelijk in deze it-wereld. Weer terug naar Knippr? Kom op kpn. aan het werk!

@PieterPietet, Er is op dit moment een storing gaande.
Dennis, dank. Had liever een e-mailtje v kpn gehad. Dit gezoek en gedoe is niet mijn ding.
Reputatie 7
Badge +16
PieterPietet schreef:

Dennis, dank. Had liever een e-mailtje v kpn gehad. Dit gezoek en gedoe is niet mijn ding.

Graag gedaan, gelukkig weet ik een hele hoop van KPN, en zit ik dagelijks op het Forum. Maar ben geen KPN medewerker. 😉
Stom genoeg werkt het niet met een iPhone maar wel met mijn Samsung galaxy s8.... succes allemaal
Reputatie 7
Badge +16
Sandman1 schreef:

Stom genoeg werkt het niet met een iPhone maar wel met mijn Samsung galaxy s8.... succes allemaal

Dat klopt, het varieert ook heel erg, de ene klant kan het wel gebruiken, en bij de andere treedt er weer een storing op. 🙂
Reputatie 7
Sandman1 schreef:

En bij mij werkt de app niet meer op mijn Huawei MediaPad M3, maar wel nog altijd op mijn OnePlus 5T.
Het lijkt afhankelijk te zijn van de iTV server van KPN waar het apparaat verbinding mee maakt.
Reputatie 7
@Erik_ geeft aan dat de storing grotendeels opgelost is, maar helaas geldt dat nog niet voor de ITV app op mijn Huawei MediaPad M3.
Dag 3
Kan helaas nog steeds geen tv kijken.
Storing KPN Play is nog steeds niet opgelost!!!
Telefonisch contact gehad, wel vriendelijk te woord gestaan maar oplossing is er niet.
Zou komen doordat ik een IPhone/ IPad gebruik.
Wachten maar weerrrrrrrr.
Hier ook nog geen KPN Play. Echt heel frustrerend dit KPN. Ik dacht dat het na het weekend wel opgelost zou zijn. Ik wil compensatie. 4 dagen geen tv tot nu toe! Wat is de stand van zaken KPN???

Reageer