Beantwoord

Storing met ITV Online app (foutcode 403-3035, haperingen, inlogproblemen)

  • 22 February 2019
  • 104 reacties
  • 5926 keer bekeken

Beste KPN,
net als bij de vorige iOS update functioneert uw app niet naar behoren. We hebben deze al opnieuw geïnstalleerd. Bij elke opstart vraagt de app om in te loggen. Na 5 keer heeft hij het onthouden. momenteel doen alleen NL1, 2 en 3 het haperend. De andere zenders wil hij niet eens starten.
Net als de vorige keer is mijn advies: zorg dat je bijblijft met iOS updates.
wanneer kunnen we een update van de app verwachten?
icon

Beste antwoord door Joran 25 February 2019, 08:46

Bekijk origineel

104 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Zoals jullie hebben gemerkt waren er gisteravond problemen met de iTV app. Inmiddels is het probleem verholpen. KPN is nog aan het onderzoeken waarom dit gebeurt is, om dit in de toekomst te voorkomen. Onze excuses voor het ongemak. Hopelijk hebben jullie de wedstrijd toch nog op een andere manier kunnen bekijken . 😓
Reputatie 7
@Vikash

Ik kijk geen voetbal 🤣

edit, had nog niet eens gezien dat er 20 berichten tussen zijn samengevoegd,... Dacht al, voetbal had ik nog nergens gelezen,...
Hier hetzelfde probleem op iPhone. Opgenomen speelfilms worden niet afgespeeld .

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
6.3.1 is uitgebracht. Dit keer met alleen snelheidsverbeteringen in de gids.

Het is heel een stuk sneller geworden, echter hakkelt het nog steeds een klein beetje. Je scrolt sneller met je hand dan dat de tv gids aankan.

Nog even finetunen zou ik zeggen 😉

Reageer