Beantwoord

Storing motorola vip1963

• 27 januari 2018
  • 5 reacties
  • 197 keer bekeken

Onze tv ontvanger van het type motorola vip1963 laat met enige regelmaat de volgende storing door. Zenders blijven vast staan. Switchen van zender geeft geen verbetering. Resetten van ontvanger geeft niet de oplossing. Resetten van modem geeft ook maar tijdelijk de oplossing. Wifi en lan verbinding vanuit modem valt ook met vlagen weg. Is hier een oplossing voor vanuit jullie?
icon

Beste antwoord door Marcia_ 1 februari 2018, 10:11

De nieuwe ontvanger is inmiddels onderweg. Hopelijk werkt alles weer snel naar behoren!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Deze ontvanger is heel erg oud en kan kosteloos worden omgeruild voor een nieuwer en sneller model.

Dat kan via de volgende Link

Het zou netjes zijn als de KPN eens alle oude ontvangers zelf gaat vervangen.
Reputatie 7
Het zou netjes zijn als de KPN eens alle oude ontvangers zelf gaat vervangen.Voorlopig hebben ze een dure klus met het vervangen van alle Digitenne ontvangers. Ze zullen, denk ik, blij zijn met iedere oude i-tv ontvanger die het blijft doen.
Aangezien er vooralsnog gestopt wordt met insteekkaarten worden ook die vervangen door ontvangers.
Reputatie 7
Het zou netjes zijn als de KPN eens alle oude ontvangers zelf gaat vervangen.Dat ben ik volledig met je eens.
Reputatie 7
Badge +29
Beste @Wolf84, welkom! Heel vervelend dat het niet goed werkt! Heb je geprobeerd om de ontvanger om te ruilen, zoals Dreetje adviseerde? Ik kan dit ook voor je regelen, reageer je in dat geval op mijn privébericht ?

Voor wat betreft de verbinding: hoe merk je dat de verbinding wegvalt? Haal je wel een normale snelheid als het gewoon goed werkt? Welke Experiabox heb je?
Reputatie 7
Badge +29
De nieuwe ontvanger is inmiddels onderweg. Hopelijk werkt alles weer snel naar behoren!

Reageer