Beantwoord

[STORING] Netflix app start niet meer op!

  • 8 juli 2017
  • 5 reacties
  • 8865 keer bekeken

Reputatie 6
Netflix app is nog niet geladen, melding blijft hangen.


Iemand een idee? Heb dit nog nooit meegemaakt!

- Experia Box v10 / ARRIS VIP 2952 V2
icon

Beste antwoord door wjb 8 juli 2017, 20:41

Dan toch maar even de TV ontvanger helemaal uitzetten met de knop aan de achterzijde.
Als dat nog steeds niet werkt, dan software verwijderen en eventueel een de KPN tv-ontvanger resetten.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Hallo @wjb,

Helemaal top! Het kleine heilige knopje heeft het weer gefixt! Ik zie nu ook hetzelfde openingsscherm als op mijn andere STB!


Super bedankt voor je snelle reactie en een fijne avond!

Cheers
Reputatie 6
Mijn andere STB - Arcadyan HMB2260 (HD) - geeft deze (fout)melding niet weer,
Reputatie 7
Dan toch maar even de TV ontvanger helemaal uitzetten met de knop aan de achterzijde.
Als dat nog steeds niet werkt, dan software verwijderen en eventueel een de KPN tv-ontvanger resetten.
Reputatie 6
Nee ook niet meer!

Reputatie 7
Lukt het nog wel via kanaal 200?

Reageer