Beantwoord

Storing op mijn slaapkamer met TV

  • 23 December 2019
  • 2 reacties
  • 170 keer bekeken

Ik heb al paar x KPN gebeld met tzelfde probleem.boven veel storing geen beeld of haperend geluid.uren bellen en t probleem blijft.je hebt gewoon geen zin meer om te bellen en ik word er doodmoe van en wil dit nu echt opgelost hebben 

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 24 December 2019, 08:49

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Dat is simpel: kabel leggen. Want ik gok zomaar eens dat je gebruik maakt van Devolo's.

Reputatie 7
Badge +30

Hallo Huisje, welkom! Ik begrijp dat het alleen voorkomt op de tv boven? Dan ben ik heel benieuwd hoe je dat hebt aangesloten. Ik vermoed namelijk, net als Nick, dat je gebruik maakt van een draadloze verbindingsset. Een kabel trekken is dan de meest permanente oplossing. Maar, wat je dan ook kunt doen is ze opnieuw koppelen. Volg daarvoor de stappen onder ‘Het middelste lampje brandt niet’ in dit topic.

Een draadloze verbindingsset stuurt het signaal via je stroomnetwerk. Veranderingen in dat netwerk kunnen voor storing zorgen. In deze tijd van het jaar hebben mensen vaak kerstverlichting aan, wat nogal een impact kan hebben als je er veel van hebt. Of je verlichting hebt met dimmers. Opnieuw koppelen van de adapters, terwijl de kerstverlichting aan is, kan de adapters dan helpen om weer goed verbinding te krijgen.