Storing opnamepakket en meer......

  • 18 november 2013
  • 1 reactie
  • 3848 keer bekeken

Aangezien KPN geen emailadres beschikbaar heeft... dan helaas op deze wijze.

Geachte mevrouw Kothuis,

Het probleem wat u beschrijft is een understatement van hetgeen wij hebben ervaren. Naast de problematiek van enorme hoeveelheid van storingen bij het terugkijken van opnames (hetgeen enigzins verbeterd is nadat uw monteur langs is geweest) 

komen dagelijks nog met enige regelmaat storingen voor in het 'normale' tv kijken. Wij hebben niet voor niets een klacht gedeponeerd. Uw aanbieding van twee topfilms zijn dan ook behoorlijk onder de maat, het zou KPN sieren wanneer een korting op het abonnementsgeld gegeven wordt als pleister op de irritatiewonde en daarnaast het oplossen van de huidige 'kwaliteit' van tv kijken.

M. vr. gr.

Lexhaa


1 reactie

Reputatie 5
Badge +7
Beste lexhaa,

Vooropgesteld proberen we met een kleinigheidje mensen tegemoet komen die specifiek zijn getroffen door de storing met ons Opnemen Pakket. 

De problemen die jij specifiek beschrijft gaan verder dan alleen deze storing. Daarom zou ik graag je gegevens in een privébericht willen ontvangen om te zien wat er al geprobeerd is, om je uiteindelijk een structurele oplossing aan te kunnen bieden.

Met vriendelijke groet,

Jeroen

Reageer