Storing opnemen

• 13 december 2013
  • 9 reacties
  • 5269 keer bekeken

Ik heb een opnemenpakket. Via de ipad neem ik op, maar de laatste week wordt er niets meer opgenomen. Of het wordt wel opgenomen, maar staat in "in te plannen opnames" terwijl het wel is opgenomen.

Tevens kan ik bestaande opnames niet meer verwijderen.

Omdat ik erg veel gebruik maak van deze optie zou ik graag horen hoe dit op te lossen is.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +16
Ik zou de tuner even een reset geven.

Dat heb ik al een paar keer gedaan...

Reputatie 7
Badge +28
Dag Ollie,

We krijgen recent meer meldingen over problemen met het opnemenpakket. Op dit moment zijn er echter geen algemene storingen bekend. We willen dit graag verder onderzoeken, zou je hier aan mee willen werken? Dan ontvang ik graag je postcode, huisnummer en 06-nummer in een privébericht. Ik maak vervolgens een storingsmelding aan om dit verder te onderzoeken.

Ik hoor graag van je. Excuses voor het ongemak!

Met vriendelijke groet,

Joran

Reputatie 7
Badge +16
Het serie opnemen is in elk geval zeer onbetrouwbaar geworden. Eredivie wordt dan weer wel dan weer niet opgenomen. Homeland gaat al twee weken goed, Breaking Bad krijg ik niet meer in de serie. Ook Dokter Deen doet het niet meer in serie. Er is geen peil op te trekken of een serie wel of niet opgenomen wordt, dus ik gebruik het niet meer.

Reputatie 3
Badge
Op de internet-versie (d.w.z. op mijn iPad en mijn laptop) van iTV KPN staan de reeds opgenomen programma's nog steeds bij de ingeplande programma's. Via de decoder staan ze goed.

Reputatie 7
Giant2000 schreef:
Het serie opnemen is in elk geval zeer onbetrouwbaar geworden. Eredivie wordt dan weer wel dan weer niet opgenomen. Homeland gaat al twee weken goed, Breaking Bad krijg ik niet meer in de serie. Ook Dokter Deen doet het niet meer in serie. Er is geen peil op te trekken of een serie wel of niet opgenomen wordt, dus ik gebruik het niet meer.

Vreemd, Dokter Deen wordt bij ons goed in serie opgenomen. Voetbal kijken we niet. We resetten onze ontvanger om de andere dag  :@

Vanaf maandag kan ik al niks opnemen baal hier verschrikkelijk van. Zijn er meer mensen die hier last van hebben?

Ik heb gemerkt dat het bij de meest gangbare en meest bekeken zenders  beter loopt dan bijv. 13th street.

Een serie programmeren op ned1,2,3 RTL4,5,7,8 SBS6, net5 en VOO gaan aanmerkelijk beter. 

Bijvoorbeeld 13th street kan je wel opnemen, maar als je voor serie kiest, gebeurt er gewoon niets. Het groene bolletje komt niet in beeld. Wel bij handmatig opnemen. Maarja dan moet je wel om de paar dagen de andere afleveringen opnemen. 

Wat mij ook opvalt is dat alle herhalingen van een aflevering ook worden opgenomen in de gevallen dat het wel lukt.  Dus bij 13th street meerdere afleveringen van een serie. Het zijn allemaal dezelfde afleveringen. 

Is dat niet te ondervangen? 

Had ook al elders hier aangegeven dat een aflevering van Murder She Wrote wordt weggezet in de planning als Editie NL ... das beetje vreemd toch ?

Uiteindelijk staan in de opgenomen lijst met afleveringen de naam wel weer goed. 

Nee het loopt verre van lekker. Jammer! Ik blijf het wel proberen en als ik iets mis, ach ja dan is het gewoon pech hebben. Er zijn ergere dingen in het leven denk ik dan maar. 

Ik heb dat probleem ook met opnemen hij geeft als ik hem gewoon opneem wel opneem logo

Maar als ik serie wil opnemen welke zender dan ook maar geeft die geen opname logo

Dit is nou al 2 weken en echt super vervelend

Reageer