Beantwoord

Storing Terugkijken!

• 27 december 2018
  • 11 reacties
  • 224 keer bekeken

Reputatie 7
Er is (weer) storing mee.
Wilde Top 2000 van vannacht terugkijken: werkt niet. Net als, ineens, de vorige dagen. En heel veel programma's op de NPO kanalen zijn ineens niet meer terug te kijken. Andere zenders wegens tijdgebrek niet gecheckt.
icon

Beste antwoord door DanielN 27 december 2018, 19:35

Bij mij was het weg, maar nu kan inmiddels alles weer worden teruggekeken.
Bekijk origineel

11 reacties

Hier ook dezelfde probleem ontdekt.
Opnieuw starten van box en modem hielp niet.
Reputatie 7
Ik snap niet waarom mensen altijd zo snel grijpen naar het opnieuw starten van apparatuur.
Ik start eigenlijk nooit apparatuur opnieuw op, de kans dat het probleem elders ligt is vele malen groter en al helemaal als het probleem ook door anderen gemeld wordt.
Reputatie 7
Via de iTV app zijn de uitzendingen overigens wel terug te kijken.
Hé net een bericht onder PeterG gezet met hetzelfde probleem.
Hier ook geen terugkijk mogelijkheid van gisteren en eerder, van geen enkele zender. Van vandaag nog wel.
Tv box reset gedaan, zoals ik daar tips over gelezen heb in andere fora. Maar het helpt hier niks.
Reputatie 7
Dit is een marketing campagne om het gebruik van de app te promoten, immers daar is alles nog wel mee terug te kijken. 🙂
Even snelle check gedaan, lijkt erop dat alleen de programma’s die tot 1uur geleden live te zien waren nog terug gekeken kunnen worden. Alles daarvoor kan niet meer teruggekeken worden
Het zit echt bij het TV platform ook bij Telfort klanten is niks meer terug te kijken wat ouder is dan circa 1 uur.
Cynisch alles @wjb zover ik weet is nog steeds niet elk kanaal beschikbaar via de app.
Bij mij was het weg, maar nu kan inmiddels alles weer worden teruggekeken.
Het terugkijken lukt bij mij weer!
Reputatie 7
Het terugkijken lukt bij mij weer!Bij mij was het weg, maar nu kan inmiddels alles weer worden teruggekeken.
Hier ook weer 😃

Reageer