Beantwoord

Storing tv

  • 13 November 2019
  • 29 reacties
  • 482 keer bekeken

Reputatie 1
Badge

Goedeavond, Ik heb al dagen storing op tv heb alles gedaan wat uitgelegd wordt  maar niets helpt, ook pc heeft regelmatig storing. Laat op de avond heb ik geen last. Ik had telfort ik weet niet of dat er iets mee te maken heeft. Help aub

icon

Beste antwoord door Hanneke31 23 November 2019, 19:18

Bekijk origineel

29 reacties

Badge +19

Kan je iets meer vertellen over de storingen? Krijg je foutmeldingen? Valt het beeld spontaan uit? Hoe is de ontvanger aangesloten? Direct met een kabel aan de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset?

Reputatie 1
Badge

Hij is aangesloten door een monteur van KPN aan de experiabox. Ik krijg constant een melding dat ik moet schakelen naar een andere zender, als ik dat doe dan doet ie het weer voor een paar seconden, Ik heb ook veel foutmeldingen gekregen, dat  doorgelezen en  alles gedaan wat er te leen was. Nadat ik  alle stekkers eruit moest halen en na 10 secondes er weer in gestopt, zie ik dat  hij  gaat lopen en lees dat  hij van alles  doet o.a. software instellen interactieve tv  enz enz, maar uiteindelijk komt  er  beeld  voor 2 seconden of helemaal geen beeld dan is het scherm zwart. Ik hoop dat ik een beetje duidelijk ben, dank je dat je  me hebt benaderd en ik hoop dat  het in orde komt. Het vreemde is dat hij na 21,00 niets mankeert dan kan ik zonder problemen kijken, Heel graag  je reactie.

Badge +19

Dat is toch echt bijzonder dat het na 21.00u niet meer voor komt. Werkt internet goed? Ik ben ook benieuwd welk type ontvanger en experiabox het is. Wat zegt deze site over de te behalen snelheid.? https://kpn-compleet-fpi-info.fourstack.nl/addresses/search

Reputatie 7
Badge +24

U heeft nog niet verteld of er een draadloze verbindingsset gebruikt word. Is dat zo?

 

Reputatie 1
Badge

Dank weer voor je reactie. Type box is V8 wat ik lees op  link is internet snelheid 38 mbit/s en Bonded  Koper 71Mbit/s IK hoop dat je dat bedoelt. Volgens mij wordt er geen  draadloze verbindingsset gebruikt. IK ben niet zo technisch, dus ik hoop dat mijn informatie goed is.

Reputatie 1
Badge

Mijn  internet gaat redelijk, had ook storing, en heb mijn laptop teruggebracht naar de fabriek en nu werkt hij weer redelijk.

Badge +19

Tsja lastig. Ik denk dat er een medewerker aan te pas moeten komen om  de verbinding door te meten. Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag.  Doorgaans reageren ze binnen 48 uur.

Reputatie 1
Badge

**

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Badge +19

Haal je gegevens hier weg en zet ze in je profiel.  Heel de wereld kan het zien hier. 

Reputatie 1
Badge

Sorry, ik krijg het niet verwijderd.

 

Reputatie 7
Badge +30

Geen probleem, @Hanneke31, we hebben het voor je verwijderd en in je profiel opgeslagen. Welkom op het forum! Vervelend dat je steeds storingen ervaart. Je geeft in het beginbericht aan dat je Telfort had. Is dat nog steeds zo? Want ik zie op jouw adres geen KPN abonnement.

 

 

Reputatie 1
Badge

Dank Erik, en ja het klopt dat ik  tv en internet van Telfort heb, maar krijg  ze niet  te pakken, dus ik dacht waarschijnlijk moet ik bij de KPN zijn. IK heb alleen mobiel bij  de KPN. Wat moet ik nu?

 

Badge +19

In dit geval zal je nog bij Telfort aan moeten kloppen. Hetzij via het Telfortforum of sociale media.

Reputatie 1
Badge

Telfortforum is niet  te bereiken, vandaar ik dacht dat ik nu bij de KPN moet zijn, omdat ik hoorde dat Telfort nu  onder KPN valt. Blijkbaar is dat nog niet zo?

 

Reputatie 1
Badge

Sorry ben wel beetje lastig, maar wil nog even vermelden dat er wel een KPN monteur hier de boel  heeft aangesloten, misschien dat dat iets verandert aan de zaak?

 

Badge +19

Nee hoor je bent niet lastig. Het probleem moet gewoon opgelost worden. Ik denk niet dat je hier op de goede plek zit om eerlijk te zijn. Het forum van Telfort is gewoon aktief.  Ik denk dat je daar moet zijn.

Reputatie 1
Badge

Dank voor je reactie, dan ga ik maar weer aan de slag bij Telfort, en maar hopen dat ik ze te pakken krijg.

Reputatie 6
Badge +9

Hallo @Hanneke31. Erik heeft me gevraagd om je verbinding even door te meten. Ik begrijp namelijk dat het je niet lukt om het Telfort Forum te bereiken. Ik zie dat je verbinding vaak verbreekt en dat ook de snelheid die momenteel bij je modem binnenkomt zwaar ondermaats is. Het lijkt me daarom goed om een afspraak voor je in te plannen met een monteur. Kan je aan mij laten weten op welke dagdelen (in de komende week) dat lukt? 

Reputatie 1
Badge

Hallo Natasja, Ik heb inmiddels  contact gehad met Telfort, zij  hebben mij aangeraden een harde reset te doen, heb ik gedaan, het gaat iets beter, maar het werkt  nog niet optimaal allemaal. Het  zou fijn zijn als er een monteur kan komen, maar  aangezien ik niet bij de KPN, maar bij Telfort zit, is dit toch niet de bedoeling? Ik hoop uiteraard  dat er iets gedaan kan worden, maar niet dat ik  er problemen mee krijg. Laat je mij even weten  of de mogelijkheid erin zit dat de monteur kan komen? Ik begrijp  dat het  niet zou kunnen  daar ik nogmaals geen klant ben bij de KPN, alleen met mijn mobile. Groetjes Hanneke

Reputatie 6
Badge +9

Dag @Hanneke31. Geen zorgen! Officieel ben ik Moderator op het Telfort Forum, maar af en toe schiet ik ook te hulp op het KPN Forum. :slight_smile:  Bij voorkeur helpen we klanten van Telfort natuurlijk via het Telfort Forum. Maar gezien je dat momenteel niet kunt bereiken, maak ik even een uitzondering. Ik heb je geprobeerd te bellen, maar krijg je niet te pakken. Kan je laten weten wanneer een afspraak met een monteur schikt?

Reputatie 1
Badge

Hallo Natasja, dank voor je snelle reactie. Wat mij betreft ben ik elke dag beschikbaar voor de monteur,  Na 12.00 uur  komt mij het beste uit. Sorry ik was  net even te laat  bij de telefoon, denk dat je anoniem belde, dus kon ik niet terugbellen. Fijn dat je dit voor me kunt oplossen. Groetjes Hanneke

Reputatie 6
Badge +9

Geen probleem hoor. Ik heb voor aanstaande zaterdag tussen 14.00 en 16.00 uur een afspraak voor je ingepland. Deel je hier nog even hoe het monteursbezoek is verlopen? 

Reputatie 1
Badge

Ik heb  zojuist een mail gekregen betr. de monteur voor zaterdag, Heel fijn. Hartelijk bedankt voor de snelle afhandeling Natasja, en uiteraard zal ik het verloop mededelen hier. Tot later. Groetjes Hanneke.

Reputatie 1
Badge

Hallo Natasja, zoals beloofd laat ik hier even weten dat de monteur is geweest en het probleem is verholpen. Ik hoop dat de storing  vanaf nu wegblijft, maar heb er alle vertrouwen in. Hartelijk dank voor deze  snelle service. Groetjes Hanneke.

Reputatie 7
Badge +24

Hallo Natasja, zoals beloofd laat ik hier even weten dat de monteur is geweest en het probleem is verholpen. Ik hoop dat de storing  vanaf nu wegblijft, maar heb er alle vertrouwen in. Hartelijk dank voor deze  snelle service. Groetjes Hanneke.

Wat heeft die gedaan? Kunt u dat vertellen?

Reageer