Storingen TV en internet

• 21 januari 2014
  • 1 reactie
  • 2799 keer bekeken

Ik heb nu ongeveer een half jaar alles in 1 van KPN. Ik heb alleen al van begin af aan dat bij de TV het beeld en/of geluid hapert, wegvalt of het meest irritant het geluid achter loopt op het beeld. Dit heb ik zowel bij "live" televisie als bij opname's. Als ik dan de tv uit en aan zet helpt soms, de experiabox resetten helpt soms en soms is geduld hebben het enige wat werkt.

Het zelfde probleem heb ik bij internet, ook daar valt de verbinding soms tijdelijk weg (lees dat ik een melding krijg van explorer of chroome dat er verbindingsproblemen zijn, maar als ik dan op problemen oplossen klik, krijg ik de melding dat er geen probleem is en doet internet het ook ineens weer wel) maar ik heb ook vaak dat mijn pc of telefoon aangeeft dat de verbinding goed is, maar dat ik geen internet heb.

Internet heb ik via WiFi en TV heb ik via draad, dus daar kan ik ook geen overeenkomst in vinden. Ik heb al eerder contact opgenomen met de klantenservice en toen kreeg ik als tip mijn TV-kastje te resetten (dus bij aanzetten knop ingedrukt houden) en bij internet een ander kanaal te kiezen.

Maar is er geen permanente oplossing voor te vinden, want om nou bijna wekelijks kanaal te veranderen, de stekker van de experiabox te verwijderen en weer terug te doen en mijn tv-kastje te resetten begint vort zeer frusterend te worden, vooral als je even gauw voor je werk een mail wil sturen of je midden in een spannende film zit.

Hopelijk kan iemand mij helpen

1 reactie

Reputatie 4
Badge +1
Hallo Lize01,

Dit vervelende geval klinkt als een probleem met je binnenkomende lijn. Ik kan dit uiteraard niet zomaar met zekerheid zeggen, maar als je in een privébericht je postcode, huisnummer en naam van contractant kunt sturen, dan kan ik dit voor je uitzoeken.

Met vriendelijke groet,

Marco

Reageer