Beantwoord

Storingsmelding op ITV met iPad

  • 7 July 2019
  • 3 reacties
  • 152 keer bekeken

Mijn ITV app werkt niet meer op mijn iPad.
Wanneer ik op mijn iPad ITV wil kijken start deze op, maar geeft dan op enig moment de volgende melding in beeld: "Sorry.... Er is iets fout gegaan. Probeer het opnieuw. (INTERNAL-55).
Het opnieuw opstarten werkt helaas niet, ik krijg telkens dezelfde melding. Alleen wanneer ik de app verwijder en opnieuw installeer, dan doet de app het. Maar zodra ik app uitzet en weer wil opstarten, krijg ik die melding weer. op mij iPhone heb ik geen storing.
Dit zijn de enige twee apparaten waarop ITV is geïnstalleerd, waarbij ik alleen op de iPad kijk en nooit op de iPhone. Er wordt zeker nooit gelijktijdig via ITV gekeken.

Ik heb een iPad Pro, 12,9 inch, softwareversie 12.3.1.
De KPN ITV is versie 6.3.4.
Alles is geüpdatet, hoe kan ik dit probleem oplossen?
icon

Beste antwoord door Tycha 7 July 2019, 15:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Welkom@HansK.

de oplossing voor dit probleem is door in te loggen met abonnementsnummer en pincode i.p.v. de KPN ID.
Bedankt, oplossing werkt perfect.
Reputatie 7
Badge +25
Bedankt, oplossing werkt perfect.
Hi Hans. Ik zie dat Tycha je al goed heeft geholpen. 🙂 Weet trouwens dat de developers hier druk mee bezig zijn!