Beantwoord

stotteren van televisie en internet verbinding

• 21 november 2013
  • 6 reacties
  • 5066 keer bekeken

Ik heb nu al 4 dagen last van een stotterend televisie verbinding en van internet verbinding. Ik heb het kastje opnieuw opgestart (gisteren) maar blijkbaar heeft dat niets geholpen. Super irritant luitjes!

icon

Beste antwoord door jms1956 23 november 2013, 18:22

na het nakijken van alles, en het antwoord van kpn ben ik tot de conclusie gekomen dat ik een giga doos bent. 

eerste wat je moet doen als iets niet werkt? ....... wie????

juist!  STEKKERS NAKIJKEN

zucht, stekkertje zat er niet goed in, heb geen problemen meer, dikke schaam actie wel

:$

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Heb je één of twee ontvangers? Als je er twee hebt kun je ze eens omwisselen. Soms doet dat wonderen (zoals bij mij) maar garantie daarop heb je natuurljk niet. Proberen waard.

nee, gewoon een ontvanger

Reputatie 4
Badge +4
Erg vervelend idd !
Laat je lijn is doormeten.
probeer er door te komen, mijn telefoon werkt niet (alles in 1 pakket - dus alles werkt niet) vandaag was geweldig, zelfs bankieren durf ik niet meer te doen, het hele spul heeft wel 20x gestotterd, bijzonder vervelend, ook gezien de prijs die ik voor dit allemaal betaal.

Dus KPN aub doe er wat aan!

Reputatie 7
Maar dan kunnen we wel concluderen dat het stotteren van je TV (waarschijnlijk) niets met de ontvanger zelf te maken heeft, maar dat je helaas erg veel hinder ondervind van storingen op je KPN-lijn zelf. Ik hoop dat er een webcaremedewerker meeleest ...

't Houd je zelfs uit je slaap zag ik ...

na het nakijken van alles, en het antwoord van kpn ben ik tot de conclusie gekomen dat ik een giga doos bent. 

eerste wat je moet doen als iets niet werkt? ....... wie????

juist!  STEKKERS NAKIJKEN

zucht, stekkertje zat er niet goed in, heb geen problemen meer, dikke schaam actie wel

:$

Reageer