Beantwoord

Stream itv app casten

• 30 september 2018
  • 7 reacties
  • 2767 keer bekeken

Ik zie allemaal berichten van vorig jaar over het kunnen streamen vanuit de itv app.
Dit kan nogsteeds niet, is er nu wel een datum bekend?
Ziggo heeft het nl wel en biedt dezelfde abonnementen
icon

Beste antwoord door wjb 30 september 2018, 21:56

Met de nieuw iTV app is het al geruime tijd mogelijk om de uitzending naar een Chromecast of Android TV te casten.

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Met de nieuw iTV app is het al geruime tijd mogelijk om de uitzending naar een Chromecast of Android TV te casten.

Heet die app dan anders? Ik heb gewoon de std kpn itv app en hij is bijgewerkt.
Ik zie dat stream icoontje nergens in beeld namelijk.
Ik stream netflix, videoland etc ook gewoon naar een beamer via een chromecast.
Alles hangt in t zelfde netwerk etc.
Ik zag ook geen andere kpn app in de Appstore.

Vr.gr. Erwin.
Reputatie 7
Gebruik je de Chromecast misschien in "gast-modus"?
Die wordt namelijk niet ondersteund door de iTV app.
Reputatie 7
Badge +24
Hoi Erwin, welkom op het forum. Is het inmiddels gelukt om te casten via de iTV app? Het icoontje krijg je als het goed is te zien zodra je een programma selecteert.
Reputatie 7
Badge +24
Is het inmiddels gelukt met het casten Erwin? Als er nog vragen zijn dan ben je welkom.
ik probeer van mijn Iphone een film te streamen naar een samsung tv. Netflix enz gaat goed maar met de itv app lukt het me niet. Krijg het stream icoon niet te zien. Iemand tips voor een leek?
Reputatie 7
ik probeer van mijn Iphone een film te streamen naar een samsung tv. Netflix enz gaat goed maar met de itv app lukt het me niet. Krijg het stream icoon niet te zien. Iemand tips voor een leek?
Je kunt niet rechtstreeks naar een Samsung televisie casten immers een Samsung televisie kent geen Chromecast functionaliteit en met de iTV app kan je alleen op basis van het Chromecast protocol casten.
Netflix en YouTube gebruiken ook nog dlna om met een ander apparaat te kunnen verbinden, vandaar dat die wel werken i.c.m. met jouw Samsung televisie.

Reageer