Beantwoord

Stream loopt vast bij omschakeling naar "HD".

Bij het starten van de app op mijn Lenovo Tab 4 10 gaat in eerste instantie alles goed.
Maar, zodra de stream gaat overschakelen naar HD beeldkwaliteit loopt alles vast. Geluid gaat nog even door, maar dat stopt uiteindelijk ook.
Als ik dan lang genoeg wacht komt het vaak wel weer op gang.

Maar, dit is niet echt een leuke manier van kijken.

Ook is het probleem van toepassing bij het overschakelen tussen venster en full-screen.

Iemand ervaring hiermee?
Iemand een idee om dit te verhelpen?

Herinstallatie van de app is al een keer gedaan, geen effect.
Alles is verder bij, Android 7.1.1
icon

Beste antwoord door RJenM 15 december 2017, 13:41

Wanneer ik de hoge kwaliteit bij WiFi uitzet, gaat het inderdaad beter.
Maar, de internetverbinding is 40Mbit/sec of meer. Dat zou toch geen probleem moeten zijn?

Ach, belangrijkste is. Ik heb beeld en goed. Dus wat dat betreft, vraag beantwoord.
Misschien is mijn tablet wel te traag.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Hoi RJenM, welkom op het forum! Vervelend dat je last hebt van dit probleem. Ik kan me voorstellen dat dit niet echt lekker kijkt.

De oorzaak van dit probleem kan zitten in de internetsnelheid. Ervaar je dezelfde problemen als je bijvoorbeeld via Youtube iets kijkt?

Je kunt eventueel in de app onder instellingen eens 'hoge kwaliteit bij WiFi' uitzetten. Komen de haperingen dan nog voor?
Wanneer ik de hoge kwaliteit bij WiFi uitzet, gaat het inderdaad beter.
Maar, de internetverbinding is 40Mbit/sec of meer. Dat zou toch geen probleem moeten zijn?

Ach, belangrijkste is. Ik heb beeld en goed. Dus wat dat betreft, vraag beantwoord.
Misschien is mijn tablet wel te traag.

Reageer