Beantwoord

Streamen 100% NL

  • 23 April 2019
  • 5 reacties
  • 126 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +9
Goede middag. Af en toe valt de striem weg van 100%NL dan krijg je kleuren balken te zien het duur maar even maar het gebeurt dagelijks. Dus kpn medewerker kan hier misschien wat mee. Groetjes van mij cor
icon

Beste antwoord door Dennis Schreve 23 April 2019, 16:53

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Beste @cornelis48,

Ik denk dat dit niet bij KPN ligt, maar bij 100% NL. KPN krijgt het signaal aangeleverd van 100% NL.
Ervaar je dit probleem ook bij Interactieve TV?
Reputatie 7
Badge +9
Ja Dennis het gebeurt dagelijks bijna. Soms twee of drie keer per dag. Het is maar heel kort die kleuren balken geen geluid en beeld. 🤔.Maar het zal wel goed kommen. Groetjes van mij cor.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @cornelis48, bedankt voor je berichtje!

Een goeie vraag van Dennis hierboven.. Heb je dit probleem ook tijdens het kijken naar televisie of bij een andere muziekzender? En hoe lang valt het dan weg? Je zegt heel kort, zijn dan enkele seconden? Heb je al gekeken of het helpt om je tv-ontvanger even stroomloos te maken en opnieuw op te starten? Heb je de tv-ontvanger bekabeld aangesloten of via een draadloze adapter?
Reputatie 7
Badge +9
goede morgen Susan ikzelf heb als met een nieuwe kabbel cat 6 aangesloten op de decoder een Epria box en decoder heb ik ook een Rezet gegeven met stroom loos en selfs harde Rezet. Het gebeurt ook boven en die is ook aangesloten op de Expiria box het gebeurt alleen met 100%NL voor de rest geen last prima HD beeld en geluid. Ook boven nieuwe kabbel cat 6.alle oude kabels vervangen. Groetjes van mij cor
Reputatie 7
Badge +21
@cornelis48 dan is het zeer aannemelijk dat het probleem bij 100%NL ligt, zoals Dennis al aangaf. Je hebt in ieder geval alles geprobeerd met de KPN apparaten! Misschien dat je het probleem bij 100%NL kan neerleggen, wellicht hebben zij het vaker gehoord en hebben zij een workaround of oplossing 😉

Reageer