Beantwoord

Stroomadapter defect

  • 14 October 2020
  • 14 reacties
  • 79 keer bekeken

Hoi, bij mijn ontvanger is ook de adaptersnoer kapot gegaan. Graag zou ik een nieuw snoer willen hebben

de ontvanger is een Arris vip2952

 

gr. Marthijn

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 22 October 2020, 14:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

14 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Yuja. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat de stroomadapter van jouw tv-ontvanger defect is. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan zoek ik voor je uit of ik alleen een nieuwe stroomadapter kan toesturen. Ik hoor graag van je!

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Yuja. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat de stroomadapter van jouw tv-ontvanger defect is. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan zoek ik voor je uit of ik alleen een nieuwe stroomadapter kan toesturen. Ik hoor graag van je!

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag van je!

Heb niet eerder jouw reactie gezien. Mijn Profiel heb ik zojuist ingevuld.

 

dank!

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb geprobeerd om een nieuwe stroomadapter toe te sturen. Helaas is dat niet gelukt. Mijn systeem geeft aan dat beide tv-ontvangers het afgelopen uur stand-by hebben gestaan. Klopt dat?

Ja dat kan kloppen. Ik heb de ontvanger in de woonkamer provisorisch met plakband geplakt zodat ik in de woonkamer wel tv heb. Als ik het plakband er af haal valt de stroom weg. Gr. Marthijn

Reputatie 7
Badge +21

Ah oke, dan moet dat zo snel mogelijk worden vervangen. Dat lijk mij niet veilig. Je hebt twee tv-ontvangers in huis. Zou je het serienummer van de tv-ontvanger met de defecte stroomadapter willen doorgeven? Dan vraag ik of mijn collega's van de logistieke afdeling een nieuwe kunnen toesturen. 

Ok. Doe ik vanavond even. Dank alvast!

Reputatie 7
Badge +21

Dat is goed. Dan zal ik het morgen ochtend voor jou doorzetten. 

Hoi vikash,

 

het nummer van de ontvanger is vip2952

serienummer is*****

 

hoop dat je nu voldoende info hebt. Gr. Marthijn

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt! Ik heb onze logistieke afdeling gevraagd om een nieuwe stroomadapter toe te sturen. :blush:

Top! Dank je wel!

gr. Marthijn

Reputatie 7
Badge +21

Graag gedaan! Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je het in huis hebt?

De adapter is binnen! Dank je wel en bedankt voor de service!

Reputatie 7
Badge +21

Graag gedaan! :grin: