Beantwoord

Stroomadapter kwijt ARRIS VIP2952

  • 3 June 2019
  • 5 reacties
  • 216 keer bekeken

Hallo,

Ik ben voor mijn 2e ARRIS VIP2952 de Stroomadapter kwijt, kan ik die bij jullie bestellen ?

m.vr.gr.

Jim Tan
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 5 June 2019, 11:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hey Jim, welkom! Dit kan inderdaad 🙂 Vul je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt. Dan regel ik een nieuwe adapter voor je.
Gedaan
Reputatie 7
Badge +30
Dank je, Jim! Ik zie hier dat er eergisteren een stroomadapter is verstuurd en dat deze inmiddels ook ontvangen is. Klopt dat?
Nee ik heb nog niets ontvangen..
Gr. Jim
Reputatie 7
Badge +30
Dank voor je antwoord, ik heb het nog even opnieuw gecontroleerd en ik zie dat ik het net verkeerd las. Hij is nog niet bezorgd, maar we verwachten dat hij vandaag komt. Dus dan is het even afwachten tot het moment dat normaliter de PostNL bezorger in jouw buurt langskomt.