Beantwoord

Stroomadapter televisieontvanger kapot

  • 8 May 2021
  • 6 reacties
  • 56 keer bekeken

Helaas is onze stroomadapter van de televisie ontvanger kapot gegaan. We hebben een nieuwe nodig, maar deze is online niet te vinden en jullie zijn schijnbaar telefonisch niet bereikbaar. Ik wil graag weten hoe ik aan een nieuwe stroom voorziening kom.

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 11 May 2021, 09:49

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Welkom op het kpn-forum, Stanm! :bouquet::champagne_glass:

Hè, dat is lastig. Heb je nu een andere adapter er tijdelijk op zitten. Bv een universele?

Via een kpn moderator van het forum kan een nieuwe stroomadapter toegestuurd worden.

Als je daarvoor je gegevens invult in je forumprofiel dan doet deze dat meteen als je topic aan de beurt is. In het profiel kunnen alleen moderators en jijzelf je gegevens zien, dus niet andere bezoekers en de hele wereld.

Noodmiddelen:

laptop; met hdmi op je tv aan te sluiten. Via website tv.kpn.com

KPN ITV app in phone en tablet

Alle ondersteunen ook Chromecast (laptop alleen via Google Chrome en Edge Chromium)

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Stanm. Welkom op het KPN Forum! Dat is inderdaad erg vervelend. Ik zie dat PeterG al heeft gevraagd om jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter te laten in het KPN Forum profiel, zou je dit alsnog willen doen. Dan kan ik dit doorgeven aan onze logistieke afdeling. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan?

Bedankt voor jullie hulp. Zoals gevraagd heb ik mijn gegevens op mijn profiel toegevoegd. Moet ik verder nog wat doen, of word dit vanaf hier nu opgepakt door KPN?

Zodra @Vikash hier weer komt (dienst heeft) zal hij een adapter naar het opgegeven adres versturen.

Reputatie 7
Badge +21

@Stanm Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb dit zojuist doorgegeven aan mijn collega's. Zij pakken dit verder op. Zodra ik meer weet kom ik er op terug

Reputatie 7
Badge +21

Mijn collega's geven aan dat ze een nieuwe hebben toegestuurd. :blush: