Beantwoord

Stroomadapter tv-ontvanger defect

  • 22 July 2019
  • 8 reacties
  • 203 keer bekeken

Badge
Stroomkabel TV ontvanger heeft breuk direct achter adapter. Niet te repareren.
Graag toezending nieuw materiaal
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 6 August 2019, 09:44

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @cjs7. Welkom op het forum. Heb je inmiddels al een nieuwe stroomadapter? Mocht de defecte stroomadapter nog niet vervangen zijn, dan zou ik je willen vragen om je naam , postcode, huisnummer en klantnummer achter te laten op het KPN Forum profiel. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld?
Badge
gegevens aangevuld. stroomadapter nog niet vervangen. Defect ontstaat bij aanraking. Laten liggen dus en niet aankomen. Vervanging noodzakelijk.
Kan niet beoordelen of modem en \of ontvanger vernieuwd dienen te worden.
Reputatie 7
Badge +21
Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb zojuist aan onze logistieke afdeling gevraagd of zij een nieuwe stroomadapter willen toesturen. Laat je mij weten of deze stroomadapter het probleem verhelpt?
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het probleem inmiddels is verholpen. Anders weet je ons te vinden!
Badge
Helaas heb ik niets toegestuurd gekregen. Probleem is dus nog niet verholpen.
vr.gr.
Reputatie 7
Badge +21
Wat vreemd dat je nog niets hebt ontvangen. Ik heb zojuist opnieuw doorgegeven dat er een nieuwe tv-ontvanger en adapter naar een servicepunt(Jumbo, Stephensonlaan 45) toegestuurd. Je kan het pakketje op 15 augustus na 15.00 uur ophalen. Vergeet niet om de oude tv-ontvanger en een geldige legitimatie mee te nemen naar het servicepunt.
Badge
Nieuwe tv ontvanger ontvangen. Probleem opgelost.
Dank!
Reputatie 7
Badge +21
Wat goed om te lezen dat je het nu wel hebt ontvangen en dat het probleem daarmee is verholpen. Mocht je onze hulp nog eens nodig hebben, dan horen we dat graag van je!

Reageer