Vraag

stroomadapter tv-ontvanger defect

  • 1 September 2020
  • 6 reacties
  • 95 keer bekeken

Vandaag (31-08-20202) 2 nieuwe tv-ontvangers inclusief stroomadapters van KPN ontvangen. Type ARRIS VIP 2952 V2. Tijdens installatie blijkt 1 tv-ontvanger niet te werken. Stroomadapter van de andere ontvanger aangesloten … en het werkt. Conclusie: adapter defect.

Vraag: Kan ik een nieuwe adapter toegestuurd krijgen?

janhome


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7

Hoi @janhome, welkom op het KPN forum. Erg vervelend dat 1 van de adapters defect is geleverd. Uiteraard krijg je van ons een nieuwe!

Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je gegevens: postcode + huisnummer, naam contractant, mobiel nummer. Dan kan ik er werk van maken :) 

Dag Nadia,

Mijn forumprofiel was al compleet, dus ik begrijp je verzoek niet helemaal. Fijn dat je de toezegging doet mij een nieuwe stroomadapter toe te sturen. Hopelijk kun je je toezegging ook snel omzetten in concrete actie, dan kunnen mijn vrouw en ik weer gezellig TV kijken met feilloos werkende KPN apparatuur.

Groet, Janhome.

Goede morgen Nadia,

Heb je nog actie ondernomen inzake mijn defecte stroomadapter? Ik zou graag weer TV kunnen kijken.

Groet, janhome

Reputatie 7

Hoi @janhome, heb ik het over het hoofd gezien dat je profiel al compleet was ingevuld? Sorry daarvoor! Ik zie dat je deze ochtend al contact hebt gehad met onze klantenservice. Er is een nieuwe stroomadapter onderweg naar jou. Fijn! :) 

Dag Nadia,

Dank je wel voor je bericht. Excuses aanvaard. Succes met je verdere werkzaamheden.

Groet, janhome.

Reputatie 7

Dat is zeer attent. Bedankt voor je positieve bericht Janhome! :) Fijn weekend alvast.