Beantwoord

Stroomadapter tv-ontvanger defect

  • 7 May 2021
  • 6 reacties
  • 42 keer bekeken

Hoi mijn stroom adapter is stuk van de tv ontvanger andere geprobeerd die doet het dus 1 is stuk.

Admin: eigen topic aangemaakt voor vraag

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 10 May 2021, 19:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Goedenavond @Henk krek, welkom! U kunt het volgende doen: Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Dan kunnen deze mensen je zeker aan een nieuwe adapter helpen!

Gebeurd

Reputatie 7
Badge +22

Beste @Henk krek,

Ben je inmiddels al verder geholpen?

Reputatie 7
Badge +19

Welkom op ons forum @Henk krek! Fame en Dennis hebben je al op weg geholpen zie ik, dat is fijn. Ik heb je gegevens erbij gepakt.

Zo te zien heb je contact met de klantenservice gehad en is er een nieuwe tv-ontvanger naar het servicepunt bij jou in de buurt gestuurd. Is het gelukt om je tv-ontvanger daar om te ruilen en de nieuwe thuis aan te sluiten? We lezen graag hoe het is afgelopen. Laat het gerust weten als je vragen hebt. 

Alles op opgelost.

Reputatie 7
Badge +14

Dat is fijn om te lezen! Fijn dat het is opgelost! Als er in de toekomst nog vragen zijn dan weet je ons te vinden!