Beantwoord

Stroomadapter tv ontvanger is te kort..

  • 20 January 2019
  • 6 reacties
  • 1031 keer bekeken

Hallo,

Wij hebben sindskort de tv aan de muur hangen. Wij hebben de kabels in de muur weggewerkt, althans dat was de bedoeling. Helaas red de kabel van de tv ontvanger het niet om bij het stopcontact te komen, waardoor we nu alsnog een lelijke stekkerdoos in het zicht hebben en geen mogelijkheid hebben om deze in ons meubel te verwerken. Nu is onze vraag, zijn er hier ook langere kabels van beschikbaar? Die van nu is 1,5m en hij zou minimaal 2,5m moeten zijn. Zijn deze ergens te koop? Of kan die toegestuurd worden? Horen graag van jullie.

Met vriendelijke groet,
van Putten
icon

Beste antwoord door huistijger 21 January 2019, 07:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi @van Putten
De netkabel kun je o.a. bij allekabels.nl verkrijgen
Het kan ook zijn dat je de 12 voltskabel wilt verlengen, dan moet je deze hebben
Hoi van Putten. Vanuit KPN is deze optie er helaas niet. Gelukkig heeft @huistijger wat zoekwerk voor je verricht. Ik hoop dat je het daarmee netjes kunt afwerken!
Hoi @van Putten
De netkabel kun je o.a. bij allekabels.nl verkrijgen
Het kan ook zijn dat je de 12 voltskabel wilt verlengen, dan moet je deze hebben

Top! Super dan gaan we daar even kijken!
Reputatie 1

link werkt niet. Ik zou graag 3 mtr voor de stroomadapter van de arris tv ontvanger willen hebben

Ik heb even opnieuw voor je bij allekabels.nl gezocht en nu een werkende link, @famwilms .

Allekabels.nl: 12 volt verlengkabels.

Handige mooie snoertjes met die aangegoten stekkertjes, dat is in deze situatie ws de meest nette oplossing.

Echter, ik zie in de link van Peter 2 typen en dat is het ‘m nou juist, na diverse keren er naar gevraagd te hebben heb ik nog steeds geen uitsluitsel gezien over de maat, dus let op !

https://forum.kpn.com/digitenne-12/lange-voedingskabel-nodig-470708