Beantwoord

Stroomadapter van de tv-ontvanger defect

  • 23 September 2019
  • 6 reacties
  • 83 keer bekeken

Hallo,

Mijn adapter is ook kapot.
Kan ik ook een nieuwe krijgen?

Mvg Annemarie

*afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 29 September 2019, 14:19

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi Annemarie. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat de stroomadapter van de tv-ontvanger defect is. Zou je je naam, postcode, huisnummer, klantnummer en serienummer van de tv-ontvanger achter willen laten op het KPN Forum profiel. Het serienummer vindt je op de onderkant van de tv-ontvanger en mag je achterlaten in het "Persoonlijke opmerkingen" veld. Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik een nieuwe toesturen.Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld?
Reputatie 7
Badge +21
Hoi Annemarie. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat de stroomadapter van de tv-ontvanger defect is. Zou je je naam, postcode, huisnummer, klantnummer en serienummer van de tv-ontvanger achter willen laten op het KPN Forum profiel. Het serienummer vindt je op de onderkant van de tv-ontvanger en mag je achterlaten in het "Persoonlijke opmerkingen" veld. Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik een nieuwe toesturen.Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld?
Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Als je nog hulp nodig hebt, lees ik het graag.
Excuses voor de late reactie. Ik heb het ingevuld. Ik hoop dat 't goed is. Mvg
Reputatie 7
Badge +21
Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik heb zojuist geprobeerd om een nieuwe stroomadapter aan te vragen. Helaas is dit niet gelukt omdat mijn systeem aangeeft dat de ontvanger(s) het afgelopen uur stand-by hebben gestaan. Heb je zelf een tijdelijke oplossing gevonden?
Klopt, die pennetjes die in het stopcontact gaan, Daarvan is 1 erg wiebelig, bijna kapot. Dus hij doet het nog wel, maar we durven nu de stekker niet meer uit te halen.
Reputatie 7
Badge +21
Ah oke, dat maakt het voor mij wat lastiger om een nieuwe op te sturen. Ik heb deze vraag zojuist intern doorgezet naar de logistieke afdeling. Ik kom er zo snel mogelijk op terug.

Reageer