Beantwoord

Stroomadapter van de tv-ontvanger kwijt

  • 11 July 2020
  • 9 reacties
  • 61 keer bekeken

Na onze verhuizing vorige maand Zijn we 1 adapter kwijt. Zou ik een nieuwe mogen ontvangen daarvoor ? Grt Joost

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 12 July 2020, 16:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +21

 Hoi @jdugardijn. Welkom op het KPN Forum! Ik zal voor je uitzoeken of het mogelijk is om een nieuwe stroomadapter toe te sturen. Zou je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer en eventueel jouw klantnummer achter willen laten in jouw KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je!

Ik heb het bijgewerkt in mijn profiel

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @jdugardijn. Bedankt voor het achterlaten van je gegevens! Ik heb zojuist een nieuwe stroomadapter toegestuurd. 

Bedankt en ik heb het al ontvangen ! Nu ben ik ontzettend dom geweest, want ik sluit het aan en bedenk me dat ik het al die tijd met een afstandsbediening van een ander kastje bedient heb. Dus ik heb ook geen witte knp afstandsbediening meer ! Zou je me die ook willen opsturen ? Grt Joost

Reputatie 7
Badge +21

Dat is niet zo handig. Ik heb zojuist een nieuwe afstandsbediening toegestuurd. Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag van je!

Reputatie 7
Badge +21

Heb je de nieuwe afstandsbediening inmiddels in huis en zijn alle problemen daarmee verholpen?

Reputatie 7
Badge +21

Heb je de nieuwe afstandsbediening inmiddels in huis en zijn alle problemen daarmee verholpen?

Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik ga ervan uit dat alle problemen zijn verholpen. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan weet je mij te vinden!

Sorry, ook afstandsbediening is binnen. Bedankt.

Reputatie 7
Badge +21

Ah dat is goed nieuws! Kan er weer tv gekeken worden. :blush: