Beantwoord

Stroomadapter van interactieve tv kastje is kwijt

  • 10 March 2019
  • 8 reacties
  • 144 keer bekeken

ik heb mijn 2e box sinds de verhuizing nog niet geinstalleerd omdat de kabels er niet lagen.
nu ik wilde starten kan ik helaas neergens de stroomadaptor van mijn nieuwe kastje vinden.
kan u aangeven hoe ik aan zo'n kabel kan komen?
ik hoop dat u mij verder kan helpen.

Alvast bedankt,

gegroet Ben Schop
icon

Beste antwoord door PeterG 10 March 2019, 17:32

Bekijk origineel

8 reacties

Een KPN moderator op het forum kan je er een sturen.

Daarvoor moet ie wel weten welke het is: Arris 2952, Arcadyan hmb 2260 (of nog een Motorola?)

Dat kan je hier vermelden, maar je adres en naamgegevens graag in je profiel. Daar kunnen vreemden het niet zien. Alleen jij en de moderators.

Zodat je door een moderator geholpen kunt worden zou je je gegevens willen invullen in je forumprofiel? Deze gegevens zijn niet publiek te zien.
I.i.g. voor- en achternaam, postcode + huisnummer, klantnummer(s), Tel.nr. (op de regel Persoonlijke opmerkingen)
Na het invullen onderaan op {Sla wijzigingen op} klikken.
Reputatie 7
Badge +19
Goedemiddag @Benneh, Ik zie je gegevens tot nu toe nog niet terug in je forumprofiel. Stuur je hier een berichtje wanneer je jouw gegevens hebt toegevoegd? Dan stuur ik z.s.m. een nieuwe adapter op.
Hoi Marina,
dank voor de snelle reactie.
ik heb inmiddels mijn adresgegevens ingevuld.
mede omdat ik mijn kpn gisteren had ingevuld hoopte ik dat kpn op die manier mijn gegevens zou kunnen vinden.
heeft u nu genoeg informatie of verwacht u nog iets van mij?

ik hoor het graag

Ben Schop
Reputatie 7
Badge +19
Bedankt @Benneh! Zou je nog aan willen geven voor welke ontvanger je een adapter nodig hebt? Arris 2952, Arcadyan hmb 2260 (of nog een Motorola?) Als ik dit weet, regel ik de juiste adapter voor je :)
Hi Marina,
het betreft inderdaad de Artis.
dank voor de goede zorg👌🏻
Reputatie 7
Badge +19
Graag gedaan @Benneh. Ik heb een nieuwe adapter voor je aangevraagd. Ik ga ervan uit dat je hem deze week nog ontvangt. 🙂
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Benneh, De adapter is gisterochtend opgestuurd, dus ik verwacht dat je hem vandaag in huis hebt. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag. 🙂
Je bent een topper!

Reageer