Suggesties en informatie over de KPN ITV zenders

• 30 september 2013
  • 391 reacties
  • 21818 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +12
  • Community manager
  • 1885 reacties

Omdat wij regelmatig berichten met wensen of informatie voorbij zien komen over de televisie zenders in ons ITV pakket, lijkt het ons handig daar een topic voor te maken. Plaats hier je reacties, suggesties of tips.

391 reacties

Reputatie 3
Badge +2
Bij het lezen van een artikel over Film1 op TotaalTV, zag ik een bijzondere lezersreactie (zie link). Weet iemand hier iets meer over, kan zelf niets vinden via de sites van KPN en Film1.

http://www.totaaltv.nl/nieuws/13968/film1-sport1-stunt-met-abonnementsprijzen-door-concurrentie.html
Reputatie 2
Badge +1
Dat zou wel mooi zijn gewoon een echte filmzender ipv tig sportzenders ect

en dat gewoon in standaard pakket

Geweldig, misschien kan een werkenemer van KPN dit hier bevestigen?

Dan ben ik direct benieuwd of de huidige speciale Film1+Sport1 actie (3 maanden €7,50/pm) dan ook geldig is bij KPN.

Reputatie 3
Badge +2
@Wvanunen

Mocht film1 inderdaad bij KPN beschikbaar komen, dan zal de actie NIET gelden. Sport1 is al beschikbaar bij KPN, maar als je die wilt bestellen via de speciale actiepagina van film1/sport1 dan krijg je de mededeling dat de actie bij kpn niet geldig is.
Reputatie 3
Badge
Tja, KPN en Film1/Sport1 dat klikt al jaren niet...

Waarschijnlijk wordt over de rug van de consument een UPC vs KPN oorlog uitgevochten (Film1/Sport1 is in dezelfde handen als UPC).

Zo is er al jaren 1x per jaar een Sport1 actiemaand waarbij zij alle kanalen opzetten voor de digitale tv kijker die dan alle Sport1 kanalen een maand lang vrij kan bekijken. Bij alle Tv aanbieders ja, behalve bij... KPN... die zenden dan alleen Sport1 Select uit op kanaal 20...

Dat Film1 niet te kijken is via KPN is ook vreemd. Ook nu is er weer een actie bij Sport1/Film1 waarbij deze kanalen voor een actieprijs te bekijken zijn bij alle tv aanbieders, maar niet bij... juist: KPN...

Ach, misschien wordt de druk door Netflix en straks Videoland/RTL XL all in zo groot dat er nu ook bij KPN Film1 komt?

Ik vrees voor een 'addertje'... waarom kan eea nu ineens wel?? Wat moeten we hier voor inleveren?

Badge
ze zijn nog aan het onderhandelen.

Inderdaad zeg, de Sport 1 actie geldt niet voor KPN klanten.

Het lijkt mij dat zowel KPN als Sport1 voordeel zal hebben van een dergelijke actie, waarom dan niet dit ook voor KPN klanten doorzetten.

Reputatie 4
Badge +5
TCM stopt vanaf 1 januari 2014 in Nederland en Belgie met uitzenden,

deze wordt in BELGIE vervangen door TNT Film.

Reputatie 7
Badge +16
Jammer, maar ik kan er niet zo om treuren. Goede klassieke films, maar een beduidend magere kwaliteit qua beeldverhouding (16:9 met rondom zwarte balken)

Reputatie 4
Badge +5
De volgende zenders zouden een aanwinst zijn voor kijkers van KPN ITV:

FOX HD

FOX Life HD

TNT HD

RTL Crime

Disney Channel

BBC 2 HD

ARD HD

ZDF HD

Pro Sieben

France 2

Film 1 pakket
MGM Movie Channel

CNBC Europe

CNN HD

Shorts TV HD

13th Street HD

SyFy HD

Travel Channel HD

Reputatie 4
Badge +5
In de onderstaande link van de KPN website wordt weergegeven hoe je Film1 kunt aanzetten

bij KPN ITV.

http://kpn-customer.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/15842/~/interactieve-tv%3A-hoe-zet-ik-het-hbo--of-plus-pakket-aan-of-uit%3F

Reputatie 7
Badge +16
Aha, we hebben dus Film 1 in ons pakket. Goed dat we daar via een reactie op een totaal andere website achter moeten komen. Is KPN er niet zo trots op misschien?

Badge
ik zie hem er niet bij staan via ITV

Badge
Vanaf morgen is Film1 Beschrikbaar.

Zoals besproken in het volgende topic, http://forum.kpn.com/t5/Televisie/Gebrekkig-HD-aanbod-Uitbreiden-HD-extra-pakket/td-p/136675 , kwam ik uit op het volgende lijstje gewenste HD kanalen:

• TNT HD
  • FOX HD
  • Foxlife HD
  • National Geographic HD
  • 13th Street HD
  • Syfy HD
  • TLC HD
  • BBC 2 HD (BBC 3 HD & BBC 4 HD in 2014)
  • ARD HD
  • ZDF HD
  • WDR HD
  • NDR HD
  • Shorts TV HD
  • 24Kitchen HD
Reputatie 4
Badge +5
Kindernet stopt met uitzenden op kanaal 11 (SD) en 711 (HD) vanaf 1 november

gaat Comedy Central 24 uur per dag uitzenden.

Als aanvulling op mijn eerdere lijst wil ik graag het vierde HD kanaal van Film1 toevoegen aan de lijst:

Film 1 Comedy & Kids HD

Reputatie 4
Badge +5
Naast CBS Reality;

CBS Action

CBS Drama

National Geographic HD

myZen TV HD

FOX News Channel

MTV Rocks

Food Network Channel

Duck TV

Fine Living Channel

Nautical Channel

CNBC Europe

3 Sat

Sat 1

France 24

France 2

France 3

RTBF La Une

RTBF La Deux

Brava HD

Mezzo HD

Fashion TV HD

Penthouse HD

Bovenstaande zenders zijn in Nederland te ontvangen bij Kabel Exploitant CAIW.....

Reputatie 2
Aanvulling op al het bovenstaande: 

VRT Radio 2

WDR 1

WDR 2

WDR 4

NDR Info

NDR Kultur

NDR 1 Niedersachsen

NDR 2

RTBF La Première

FiP 

:) 

Reputatie 3
Badge +2
Ik heb maar een klein lijstje ;-)

Foxlife HD (een beetje tv-aanbieder heeft deze in zijn pakket)

Foot Network Channel HD

Fox HD

24 Kitchen HD

RTL Crime

En niet te vergeten Film1 TO GO toegang

Reputatie 4
Badge +5
Wanneer National Geographic HD???

Ja ik zit nog steeds te wachten op RTL Crime. ;-)

Het aanbod van Duitse radiozenders bij KPN is bedroevend weinig. Graag zie ik een aanvulling van meer WDR zenders zoals WDR1, WDR2 en WDR4. Met name WDR4 wordt hier in het oosten met node gemist. De NDR radiozenders ontbreken helemaal.

KPN doe er wat aan!!

Reputatie 7
Alle FOX zenders kunnen mij gestolen worden. Ik heb niets met deze door de extreem rechtse Amerikaanse Tea Party gedomineerde zenders, die in de VSA niet nalaten Nederland als één van de "slechte" landen (want zeer lage normen en waarden) neer te zetten maar die er nu blijkbaar geen been in zien wel veel geld aan ons te verdienen. Hoewel ik ook niets met voetbal heb snap ik niet dat de KNVB met zo'n rechts extremistische zender in zee gegaan is. "Geld wat dom is maakt recht wat krom is". 

Ik heb een voorstel wat betreft de zendervolgorde.

Al sinds de start is RTL 8 bij de meeste providers te vinden onder de 10e zenderpositie. Dit is een overblijfsel uit de tijd van Talpa / Tien, dat deze zenderpositie claimde.

Het lijkt mij logischer als RTL 8 en Net5, dat nu op de 8e positie wordt doorgegeven, worden omgewisseld en dat RTL 8 dan naast RTL 7 terecht komt en Net 5 de 10e zenderpositie overneemt.

07 RTL 7

08 RTL 8

09 Veronica / Disney XD

10 Net 5

Bovenstaand is misschien ook handiger voor Digitenne-kijkers.

Is het misschien ook handig om de in het iTV-pakket aanwezige nieuwszenders (CNN, BBC World News, EuroNews, etcetera) bij elkaar te zetten?

Voor de rest ben ik een zeer tevreden gebruiker van KPN Glasvezel. :)

Reageer