Suggesties en informatie over de KPN ITV zenders

• 30 september 2013
  • 391 reacties
  • 21810 keer bekeken

Toon eerste bericht

391 reacties

PeterG schreef op 8 mar '16 om 18:08u
david_meyer30 schreef op 8 mar '16 om 17:55uWeet je welke ik er nog bij wilt hebben efteling radio.

@david_meyer30. Dat zou voor de kids inderdaad leuk zijn.

Tot die tijd: http://www.efteling.com/Radio .

Ik weet het dat ik het daar kan luisteren

Reputatie 2
Ziggo heeft volgens Totaal TV een Franstalig pakket, weliswaar via een Horizonbox app, toegevoegd. Daarin zitten o.a. France 2, France 3 en France 4. Hopelijk zit KPN niet stil en wordt het aanbod van Franse tv bij de volgende grote zenderwijziging uitgebreid. :) 

Badge
Allart schreef op 30 sep '13 om 11:22u
itvicoontje.pngOmdat wij regelmatig berichten met wensen of informatie voorbij zien komen over de televisie zenders in ons ITV pakket, lijkt het ons handig daar een topic voor te maken. Plaats hier je reacties, suggesties of tips. 

Ik mis BBC 3 en 4 in HD heel erg, BBC 4 iig. Dat zijn zenders waarop vaak een hoop moois te zien is, goeie series en documentaires en concerten

Reputatie 5
Badge +7
BBC4 wordt door meer mensen gemist. Ook door mij. En dan inderdaad in HD. Maar BBC3 bestaat sinds enkele maanden niet meer. 

Reputatie 7
. Ben je er van op de hoogte dat de BBC gestopt is met lineair aanbieden van BBC 3, ook in de U.K. zelf? Veel van die programma's zijn verhuisd naar BBC 2. Op 16 feb. dit jaar is BBC 3 stopgezet.

Waarom KPN BBC 4 niet meer doorgeeft, per 1 juli 2015, is nooit duidelijk geworden. Maar het heeft ongetwijfeld met € te maken. BBC 3 kan niet meer doorgegeven worden aangezien de BBC die zelf niet meer aanbiedt.

Van mij mag BBC 4 wel weer terug. En dan maar gelijk ook HD.

P.S. Als je een schotel kunt ophangen... alle BBC zenders (behalve dus 3) zitten daar ongecodeerd in HD op. Voor nop te ontvangen dus. Ook de red button kanalen.

Nu HBO stopt in Nederland, zou ik graag FoodNetwork en meer Engelse zenders willen zien via KPN. Ik zit dan te denken aan de zenders van Channel 4 / Channel 5 en ITV. Uiteraard ook BBC4 weer terug bij KPN. Waarom is er eigenlijk nu al niet de mogelijkheid om een Engels zender pakket af te nemen bij KPN?
Waarom is er eigenlijk nu al niet de mogelijkheid om een Engels zender pakket af te nemen bij KPN?
Doe dan eerst maar eens de belangrijkste Duitse zenders in HD 😉
Waarom is er eigenlijk nu al niet .....
Doe dan eerst maar eens de belangrijkste Duitse zenders in HD ;)

Dat is sowieso al belachelijk dat die nog steeds niet in HD (HD Glas) beschikbaar zijn.
Reputatie 7
@David_meyer30. Ik heb sinds vrijdag een DAB+ radio(tje). En heb gevonden dat Eftelingradio óók via DAB+ te krijgen is 😉 Zolang ie niet bij KPN is zijn er gelukkig alternatieven.
@David_meyer30. Ik heb sinds vrijdag een DAB+ radio(tje). En heb gevonden dat Eftelingradio óók via DAB+ te krijgen is 😉 Zolang ie niet bij KPN is zijn er gelukkig alternatieven.

Maar als je geen DAB radio heb en wel internet maar te weinig snelheid heb zou ik wel de efteling via ITV willen hebben want ik heb zelf een DAB Radio en de mensen in de regio van Kaatsheuvel heb juist niet bereik van de Efteling via DAB kijk maar hier http://fmscan.org/main.php?qth=Kaatsheuvel&l=5.0666667&b=51.6666667&csave=2

Ik ben die David_meyer30
Reputatie 7
Ik krijg via fmscan.org gewoon ook kanaal 9C, waarin Eftelingradio zit, op de locatie kaatsheuvel. Kanaal 9C is lichtgroen en zou dus goed te krijgen moeten zijn.
http://fmscan.org/main.php?qth=Kaatsheuvel&l=5.0666667&b=51.6666667&csave=2

Heb je zelf ondervonden dat je Eftelingradio niet kreeg op DAB+ in de buurt van de Efteling zelf?
Ik zoek een oplossing om de zender Arte in het Frans te kunnen ontvangen!

Alvast bedankt!
M.v.g.
graag TV538 erbij en it duitste Kabel 1 en bij en als it mogelijk als jullie d e rechten ervoor krijgen ervoor RTL de in HD

Beste KPN,

Tijdens vakantie in het buitenland weer naar VH-1 kunnen luisteren. Altijd goede muziek en inmiddels zonder reclame! Kunnen jullie het misschien weer een kans geven bij KPN?

3611i3C26189B2683FB63.png

Omdat wij regelmatig berichten met wensen of informatie voorbij zien komen over de televisie zenders in ons ITV pakket, lijkt het ons handig daar een topic voor te maken. Plaats hier je reacties, suggesties of tips.

Wat wij al jaren willen is dat we kunnen kiezen voor het aanzetten van de originele taal, of andere taal,

op elk kanaal!!

Het duurt te lang Ziggo biedt meer op dat gebied.

Ga er voor

en zet meerdere talen door!!

Reputatie 5
Badge +7

Ben ik het mee eens!:thumbsup:

Reageer