Beantwoord

Suggesties voor het toevoegen zenders 2019

• 18 december 2018
  • 20 reacties
  • 573 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Uit het Duits pakket halen de zenders NDR, Sat1. & 3Sat en plaats deze in het Standaardpakket of in het Pluspakket?

Daarnaast ook de Duitse regionale zender toevoegen: SWR (RP)?
icon

Beste antwoord door Bart_ 7 januari 2019, 09:12

Dag allemaal. Dank voor jullie suggesties. We doen uiteraard marktonderzoek en elke input wordt op prijs gesteld. In juli vinden er jaarlijks enkele wijzigingen in het zenderpakket plaats. Ik kan uiteraard niet beloven dat elke suggestie wordt gehonoreerd.
Bekijk origineel

20 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Dag Paul. Dank voor je bericht en je suggestie. We kijken elkaar jaar naar ons aanbod en we proberen vanzelfsprekend de pakketten zo goed mogelijk af te stemmen op de wensen van onze klanten. Ik durf je echt niet te zeggen of de door jou voorgestelde suggesties te realiseren zijn. In de zomer volgt een algemene zenderwijziging en als er genoeg vraag is naar specifieke zenders wordt hier naar gekeken.
Nu AMC uit het pakket is graag TMC of iets vergelijkbaars terug in het pakket.
Reputatie 1
Badge
Mijn suggesties voor 2019 zijn:

NDR en SWR en 3SAT in Standaardpakket (in HD)
Arte van SD naar HD

ITV, Channel 4, Channel 5, in een Engels pakket of standaard (HD)

Sky NEWS in HD

En een logische aansluiting van het duitse pakket bij de standaard duitse zenders.

Op radio: Classic FM UK (engelse classic fm)
Reputatie 1
Badge

Arte van SD naar HD

Sky NEWS in HD

En een logische aansluiting van het duitse pakket bij de standaard duitse zenders.

Prima alternatief.
Reputatie 1
Engels pakket, heel graag! BBC4 graag terug.
Reputatie 7
Badge +18
Dag allemaal. Dank voor jullie suggesties. We doen uiteraard marktonderzoek en elke input wordt op prijs gesteld. In juli vinden er jaarlijks enkele wijzigingen in het zenderpakket plaats. Ik kan uiteraard niet beloven dat elke suggestie wordt gehonoreerd.
Reputatie 4
Badge +1
Zoals reeds eerder in een soortgelijk topic gemeld. Mijn verlanglijstje is simpel: VH1-Classic, TV5, BBC 4, iConcerts en als het kan de 200 kanalen verder bevolken met NLZiet en Amazon Prime.

Verder graag meer sport.
Reputatie 4
Badge +1

Arte van SD naar HD

Sky NEWS in HD

Die Engelse zenders zijn lastig. ITV geeft namelijk geen toestemming om zenders buiten Engeland en Ierland te verspreiden. Dat heeft et maken met rechten op de programma's, onder meer van de detectives die de Nederlandse publieke omroep jaarlijks van itv koopt. Hetzelfde geldt voor Sky. In Engeland biedt Sky een fantastisch tv pakket maar dit zal voorlopig niet aan deze kant van de Noordzee komen. Og Sky moet zelf besluiten om de Nederlandse markt op te gaan als tv-aanbieder.
Reputatie 1
Badge
Dat heet in de volksmond: "PAPPEN EN NATHOUDEN"!
Reputatie 1
Badge

Arte van SD naar HD

Sky NEWS in HD

Die Engelse zenders zijn lastig. ITV geeft namelijk geen toestemming om zenders buiten Engeland en Ierland te verspreiden. Dat heeft et maken met rechten op de programma's, onder meer van de detectives die de Nederlandse publieke omroep jaarlijks van itv koopt. Hetzelfde geldt voor Sky. In Engeland biedt Sky een fantastisch tv pakket maar dit zal voorlopig niet aan deze kant van de Noordzee komen. Og Sky moet zelf besluiten om de Nederlandse markt op te gaan als tv-aanbieder
Reputatie 1
Badge
Men een voorbeeld nemen aan het aanbod wat SKV (STICHTING KABEL VEENDAM) doorgeeft aan haar abonnees.
Reputatie 1
Badge

Arte van SD naar HD

Sky NEWS in HD

Die Engelse zenders zijn lastig. ITV geeft namelijk geen toestemming om zenders buiten Engeland en Ierland te verspreiden. Dat heeft et maken met rechten op de programma's, onder meer van de detectives die de Nederlandse publieke omroep jaarlijks van itv koopt. Hetzelfde geldt voor Sky. In Engeland biedt Sky een fantastisch tv pakket maar dit zal voorlopig niet aan deze kant van de Noordzee komen. Og Sky moet zelf besluiten om de Nederlandse markt op te gaan als tv-aanbieder

Het zal mogelijk lastig worden na de BREXIT?! Raken we BBC1 t.e.m. BBC4 in zijn geheel kwijt? Koffiedik kijken tot na de BREXIT!
Reputatie 4
Badge +1

Het zal mogelijk lastig worden na de BREXIT?! Raken we BBC1 t.e.m. BBC4 in zijn geheel kwijt? Koffiedik kijken tot na de BREXIT!

Het is al heel bijzonder dat Nederland naar BBC 1 en 2 mag kijken (een erfenis uit de tijd dat de kabelmaatschappijen in West Nederland de BBC met goed weer met de antennes konden oppikken).

Voor internationale kijkers is er naast BBC Prime en nieuwszender BBC World ook de zender BBC entertainment, een soort best of the BBC met bijvoorbeeld programma's als Antiques Roadshow. In veel landen is deze zender ondertiteld.
Reputatie 1
Badge

Het zal mogelijk lastig worden na de BREXIT?! Raken we BBC1 t.e.m. BBC4 in zijn geheel kwijt? Koffiedik kijken tot na de BREXIT!Het is al heel bijzonder dat Nederland naar BBC 1 en 2 mag kijken (een erfenis uit de tijd dat de kabelmaatschappijen in West Nederland de BBC met goed weer met de antennes konden oppikken).

Voor internationale kijkers is er naast BBC Prime en nieuwszender BBC World ook de zender BBC entertainment, een soort best of the BBC met bijvoorbeeld programma's als Antiques Roadshow. In veel landen is deze zender ondertiteld.

Alleen bij KPN is BBC Entertainment vooralsnog in geen velden of wegen niet te zien.
Zou dan ook willen pleiten voor staatzender RTE HD (España) i.p.v. Antenne 3 en RAI 1 (UNO) in HD.
Reputatie 1
Badge
Ik heb 20 jaar op de satelliet gezeten en sinds kort deze van de muur gehaald.
Mocht het door de BREXIT moeilijk worden, hang ik gewoon mijn schotel weer terug, en heb ik ze weer.
Lijkt me geen probleem eigenlijk.
bij deze heb ik ook paar suggesties graag TV538 erbij en it duitste Kabel 1 en bij mogeliojk als jullie e rechten krijgen ervoor RTL de in HD
Reputatie 1
Badge
Kabel 1; in het Deutsch/Duits pakket à €3,99 zin al twee RTL-zenders, niet in HD, in het pakket: kanaal 127 RTL II en op kanaal 128 SuperRTL.
Reputatie 1
Badge
@Rob_1981 RTL is op kanaal 46 gehuisvest en niet in HD.
Wanneer komt logo tv in kpn, heeft ziggo wel.
Reputatie 5
Badge +7
Op kanaal 96 zit RAI UNO in SD.

Op de site van TotaalTV stond 16 april 2019 o.a. het volgende te lezen. Kan natuurlijk een fake bericht zijn geweest, maar zo niet de vraag 'is hier al meer over te zeggen'? Ik geef toe dat er bij die verwachting van 1 juli geen jaartal staat.😄

KPN blijft het HD-aanbod echter uitbreiden. Zo wordt binnenkort ook de Italiaanse publieke zender RAI UNO naar HD-kwaliteit bij KPN opgewaardeerd. KPN heeft zelf de klanten nog niet over de komst van RAI UNO in HD geïnformeerd. Andre Vroegindeweij van Pratensis Media bevestigt echter aan Totaal TV dat RAI UNO in HD bij het telecombedrijf beschikbaar komt. Pratensis Media vertegenwoordigt in Nederland de kanalen van de Italiaanse publieke omroep RAI. Een exacte datum van de opwaardering naar HD is nog niet bekend, maar Vroegindeweij verwacht dat dit in ieder geval voor 1 juli gaat plaatsvinden.

Bron: TotaalTV 16 april 2019

Reageer