Beantwoord

Switch ontvangen van KPN

• 24 april 2018
  • 9 reacties
  • 3781 keer bekeken

Ik zou heel graag een swich willen ontvangen en begrijp dat je 1 gratis kan krijgen.? Het is voor extra TV op zolder.
Mijn abbo is KPN Compleet (glasvezel).
m.v.g. Heleen

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Henk2304 25 april 2018, 12:25

Tot voor kort was dat ook zo, maar KPN heeft het roer omgegooid. Via deze link kun je nu verouderde ontvangers en ExperiaBoxen omwisselen.
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +10
@Heleen11, je krijgt een gratis switch vanaf 4 tv ontvangers in je abonnement. Als je die niet hebt kun je er zelf een aanschaffen, zoals deze https://m.apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/511342/switch-netgear-gs105e/?nextchapterfeed.
Dank voor je reactie, ik ga er 1 aanschaffen
Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond Heleen, welkom op het Forum!
Ik kan inderdaad pas kijken naar een gratis switch op het moment dat je meer dan 3 tv-ontvangers wil aansluiten (dus bij een 4e). Ik zie dat je inmiddels al hebt aangegeven dat je er in dat geval een zelf gaat aanschaffen, helemaal goed! Mocht je er nog andere vragen over hebben dan hoor ik dat graag.
Goedemorgen

Ik heb nog een vraag, Ik heb 3 TV ontvangers: 2 van Arris en 1 Motorola.
Die Motorola is ERG traag en vroeg mij af of die Motorola ingeruild zou kunnen worden voor een Arris?
Een hele poos geleden heb ik bij de klantenservice geïnformeerd of dat mogelijk was, maar die medewerker zei dat hij niet kon garanderen dat ik een Arris opgestuurd zou krijgen.

Groeten,
Heleen
Reputatie 7
Tot voor kort was dat ook zo, maar KPN heeft het roer omgegooid. Via deze link kun je nu verouderde ontvangers en ExperiaBoxen omwisselen.
net gedaan, hij wordt omgeruild.
Bedankt weer voor de info!
Reputatie 7
Badge +21
Bedankt voor je link Henk, en goed om te horen dat het je al gelukt is om de ruiling aan te vragen Heleen 😉 Kan ik je nog ergens anders mee helpen op dit moment?
Daar ben ik ook blij om!.
Op dit moment heb ik geen vragen meer👍
Reputatie 7
Badge +21
Helemaal goed. Dan wellicht tot een volgende keer 😉

Reageer