Vraag

t.b.v. KPN: Foutmelding 3025 sinds 17-11-2019 en ruim langer geen 4K ontvangst meer.

  • 18 November 2019
  • 4 reacties
  • 85 keer bekeken

Reputatie 2
Badge +1
  1. De 3025 storing doet zich sinds 17-11-2019 voor op mijn beide 4K ontvangers met het afspelen van in serie opgenomen uitzendingen. Het ene programma doet het wel, het andere niet, er zit geen logica in. Eerst meermalen beide ontvangers gereset, daarna op beiden de software en fabrieksinstellingen opnieuw geladen, eindigend met het opnieuw opstarten van de Experiabox; geen resultaat via beide ontvangers. 
  2. Mijn net gemeten internet snelheid op mijn desktop is, met alle andere internet apparatuur uit, download 75,6, upload 17. Al enige tijd zag ik dat er max. enkel HD ontvangst op de ontvangers wordt aangegeven. Dat probleem was er ook enige tijd toen ik overstapte naar KPN in juni 2018, dat werd toen uiteindelijk opgelost.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Na 2 dagen nog geen enkele reactie van KPN…

Als ik ergens een hekel aan heb is wel dat wanneer ik betaal voor diensten welke niet goed geleverd worden!

Gelukkig heeft Ziggo naast zijn veel snellere Internet, nu ook een 4K Mediabox Next, dus ik ga daar maar eens weer kijken…!

 

Reputatie 7
Badge +24

Hi Dairybeat.

Mijn excuses voor de late beantwoording, het blijft een forum en we beantwoorden de topics op volgorde van binnenkomst. 

Werkt het tv-kijken zelf en internetten wel goed? Heb je voor mij 2 voorbeelden van opnames die deze code geven? Titel, aflevering en datum van uitzending? 

 

 

Reputatie 2
Badge +1

BBC 14/11 Later with Jools Holland.

BBC 10/11 The Andrew Marr Show.

BBC 04/11 en 05/11 Dublin Murders.

 

Af en toe wordt er een geprogrammeerd programma niet opgenomen.

 

Enkel SD en HD, geen 4K.

Reputatie 7
Badge +24

Dankjewel, en gewoon tv kijken en internetten werkt wel goed? Zijn die ontvangers rechtstreeks aangesloten overigens? Of met draadloze adapters?