Beantwoord

t.v. opnames of seriematig opnemen

• 22 maart 2018
  • 1 reactie
  • 171 keer bekeken

Ik heb al heel lang het probleem (dit gebeurd zo nu en dan) dat er tussen de opgenomen uitzendingen opnames staan die nog niet zijn uitgezonden nu b.v. Lubach van 25 maart staat al 2X tussen de lijst van opnames. Ik heb net een harde reset gehad, ik weet niet helemaal wat dat is maar alles is wel 2x opnieuw opgestart. En nog staan de opnames ertussen die nog niet eens zijn uitgezonden.
Wat moet ik daar nou mee. Ik heb al een opname verwijderd en vraag me nu af of dat deze nu wel op de juiste datum opgenomen gaat worden??? Graag hulp of geef dit probleem ajb door aan de afdeling die hier iets aan kan doen.

Admin: topic naar juiste categorie verplaatst
icon

Beste antwoord door Henk2304 23 maart 2018, 10:53

Dag @jkulk, welkom op het forum.

Dat heb ik soms ook en daar doe ik dan vervolgens niets mee en dan komt 't toch goed.
Om helemaal zeker te zijn kun je in de iTVOnline app (Android, iOS en (verouderd) Windows 8 en hoger) of via interactievetv.nl kijken hoe het er wekelijk voorstaat: daarmee kijk je rechtstreeks op de servers van KPN waar de boel wordt opgeslagen. De ontvangers willen nog wel eens (tegenwoordig gelukkig een stuk minder dan vroeger) synchronisatieproblemen vertonen mbt. geplande (als dan niet serie) opnames of al opgenomen programma's. Via de app of de browser zie je - als gezegd - wat de toestand precies is.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Dag @jkulk, welkom op het forum.

Dat heb ik soms ook en daar doe ik dan vervolgens niets mee en dan komt 't toch goed.
Om helemaal zeker te zijn kun je in de iTVOnline app (Android, iOS en (verouderd) Windows 8 en hoger) of via interactievetv.nl kijken hoe het er wekelijk voorstaat: daarmee kijk je rechtstreeks op de servers van KPN waar de boel wordt opgeslagen. De ontvangers willen nog wel eens (tegenwoordig gelukkig een stuk minder dan vroeger) synchronisatieproblemen vertonen mbt. geplande (als dan niet serie) opnames of al opgenomen programma's. Via de app of de browser zie je - als gezegd - wat de toestand precies is.

Reageer