Wat moet ik daar nou mee. Ik heb al een opname verwijderd en vraag me nu af of dat deze nu wel op de juiste datum opgenomen gaat worden??? Graag hulp of geef dit probleem ajb door aan de afdeling die hier iets aan kan doen.
Admin: topic naar juiste categorie verplaatst
Beste antwoord door Henk2304
Dag @jkulk , welkom op het forum.
Dat heb ik soms ook en daar doe ik dan vervolgens niets mee en dan komt 't toch goed.
Om helemaal zeker te zijn kun je in de iTVOnline app (Android, iOS en (verouderd) Windows 8 en hoger) of via interactievetv.nl kijken hoe het er wekelijk voorstaat: daarmee kijk je rechtstreeks op de servers van KPN waar de boel wordt opgeslagen. De ontvangers willen nog wel eens (tegenwoordig gelukkig een stuk minder dan vroeger) synchronisatieproblemen vertonen mbt. geplande (als dan niet serie) opnames of al opgenomen programma's. Via de app of de browser zie je - als gezegd - wat de toestand precies is.
Bekijk origineel
Dat heb ik soms ook en daar doe ik dan vervolgens niets mee en dan komt 't toch goed.
Om helemaal zeker te zijn kun je in de iTVOnline app (Android, iOS en (verouderd) Windows 8 en hoger) of via interactievetv.nl kijken hoe het er wekelijk voorstaat: daarmee kijk je rechtstreeks op de servers van KPN waar de boel wordt opgeslagen. De ontvangers willen nog wel eens (tegenwoordig gelukkig een stuk minder dan vroeger) synchronisatieproblemen vertonen mbt. geplande (als dan niet serie) opnames of al opgenomen programma's. Via de app of de browser zie je - als gezegd - wat de toestand precies is.